Strikketråd

Novembermammaen

Prins. nov. 2011 - Lille spire nov. 2014 <3
Novemberlykke 2015
Noen strikkere her? Tips til hva vi kan strikke mens vi venter? Babystrikk såklart :love7
 
Fuglemammas ribbebody, babybooties, mor signes babyteppe, det royale svøp/hele kongeriket :Heartred
 
Det er så mye at jeg egentlig ikke rekker det på ni mnd [emoji23]
Da jeg var gravid i 2016 strikket jeg en Body og en rumper før jeg mista i uke 9. Så sist drøyde jeg litt. Strikket en jakke. Mamma begynte på et teppe. Mista en uke etter at jakka var ferdig i uke 16.
Så hvis jeg blir gravid igjen skal jeg ikke strikke en ting.
 
Strikker her! Men har ingen planer eller tanker om babystrikk helt enda, lærte meg å strikke skikkelig etter småen ble stor [emoji23] Så jeg følger med for tips [emoji4]
 
Strikker masse. Men har ikke begynt med noe babytøy enda. Det første jeg skal strikke er en sånn kosepose [emoji4]
 
Siste skrik her er rompere fra klompelompe! Fikn ikke lagt ut bildet..
 
Siste skrik her er rompere fra klompelompe! Fikn ikke lagt ut bildet..

Har alle bøkene og strikke en del Klompelompe til andre som har fått små. Har begynt på ett sett til en evt baby nå også.. Ikke ivrig i det hele tatt.. ;):smiley-angelic002
 
Strikker en babylue, og den dagen jeg er 12 uker tenkte jeg ett babyteppe :shy:
Foreløpig er det det eneste da. Er ikke i nærheten av å være gravid engang.

Tepper er jo supert uansett:) Har du sett deg ut noen? Husker til de to andre så brukte vi i grunn masse hjemmestrikkede pledd så bør vel få noe sånt på pinnene :)
 
Hihi. Jeg også strikker til en forhåpentlighvis kommende baby.. :happy::p strikker og strikker og gjemmer unna :happy: likte det nye heftet til sandes garn. Så holder på en jakke fra det nå ;)
 
Strikker her! Men har ingen planer eller tanker om babystrikk helt enda, lærte meg å strikke skikkelig etter småen ble stor [emoji23] Så jeg følger med for tips [emoji4]

Jeg begynte for et år siden ca. Da var eldste 5 og yngste 1. Angrer på at jeg ikke begynte når jeg var gravid med første! Gått glipp av så masse fint strikk :schocked028
 
Det er så mye at jeg egentlig ikke rekker det på ni mnd [emoji23]
Da jeg var gravid i 2016 strikket jeg en Body og en rumper før jeg mista i uke 9. Så sist drøyde jeg litt. Strikket en jakke. Mamma begynte på et teppe. Mista en uke etter at jakka var ferdig i uke 16.
Så hvis jeg blir gravid igjen skal jeg ikke strikke en ting.

Åå ja da kan jeg godt skjønne at du ikke vil strikke noe :/ Håper det klaffer snart så får du heller ta opp igjen strikkingen når baby har kommet :Heartbigred
 
Hihi. Jeg også strikker til en forhåpentlighvis kommende baby.. :happy::p strikker og strikker og gjemmer unna :happy: likte det nye heftet til sandes garn. Så holder på en jakke fra det nå ;)

Godt det ikke bare er meg som er litt gal! :p
Jeg strikker bare nøytralt så får en no brukt det uansett? Evt gi det i gave :) Må ta en kikk på det heftet :)
 
Ikke akkurat strikking, men jeg har begynt å hekle et babyteppe :) er ikke gravid enda, men det er en fin hobby å holde på med i ny og ne :happy:
 
Jeg begynte for et år siden ca. Da var eldste 5 og yngste 1. Angrer på at jeg ikke begynte når jeg var gravid med første! Gått glipp av så masse fint strikk :schocked028

Hehe ja, det er det jeg tenker også! Og nå som jeg strikker i størrelse 6 til gutten vår, så tar det så mye lengre tid per plagg [emoji23] Babyklær blir så mye fortere ferdig [emoji1365][emoji23]
 
Back
Topp