attpåklattnr2
Gift med forumet
Jeg har store planer om å hekle teppe i bestemorruter, strikke hentesett. Noen flere som har planer om å lage noe til babyen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg lærte meg gjennom instruksjonsvideo på www.garnstudio. com i forrige svangerskap. Ellers ligger det også masse instruksjonsvideo på YouTubeSkulle ønske jeg kunne noe sånt
Sjekket youtube? Søstera mi heklet et nydelig babyteppe i dåpsgave til minstemann etter å ha sett en hekleteknikk på youtube (dette var det andre hekleprosjektet hennes, det første en lue - også den fra youtube). Til jul fikk vi bestemorrutete puter - også de heklet etter oppskrift fra youtube.... Hun syntes det var mye lettere å bruke video enn oppskrift i alle fall.....Jeg vil lære meg å hekle, har kjøpt utstyr men vet ikke hvordan
Sjekket youtube? Søstera mi heklet et nydelig babyteppe i dåpsgave til minstemann etter å ha sett en hekleteknikk på youtube (dette var det andre hekleprosjektet hennes, det første en lue - også den fra youtube). Til jul fikk vi bestemorrutete puter - også de heklet etter oppskrift fra youtube.... Hun syntes det var mye lettere å bruke video enn oppskrift i alle fall.....
Selv er jeg ingen hekler.... Har heklet ei lue, noen blomster til pynt på strikkeluer og hanekam til påskelua til junior.....