Strikketråd&hekletråd :)

attpåklattnr2

Gift med forumet
Jeg har store planer om å hekle teppe i bestemorruter, strikke hentesett. Noen flere som har planer om å lage noe til babyen??

Hadde jeg bare vært flink til å strikke... hehehehe :rolleyes:

Jeg strikker baby tepper :) Har strikket til bekjente, og denne gangen blir til vår egen baby :)

Heklet nettop dette til min søster som skal ha barn i mars.
hun liker 70 talls farger :)
ImageUploadedByBV Forum1451770490.034944.jpg

Skulle ønske jeg kunne noe sånt;)

Jeg strikker/hekler mye! Har ingen konkrete planer for babyting enda, men det kommer nok ;)

Blir spennende å se hva folk kommer til å lage etterhvert. <3

Jeg har strukket en hentelue og begynt på en bukse. Dette lagde jeg mens jeg var i juniforumet. Orket ikke mer etter vi mistet, men nå tenker jeg å begynne igjen snart, så fort jeg blir ferdig med skappelgenseren til meg selv

Har forelsket meg i mange ting på tiddelibom.no, kommer til å strikke endel rompere, luer og sokker/sko.

Det finnes så mye fint man kan strikke! Og hekle, men det er jeg ikke noe flink til. Forrige svangerskap var jeg 100% sykemeldt fra ca uke 8 pga bekkenløsning. Blir det slik denne gangen også så blir det iallfall mye tid til strikking av klær, tøfler, tepper, kosedyr osv ❤ Holder mmeg somregel til ganske enkle, praktiske plagg, synes ofte det er finrst, særlig på de minste

Har egostrikk på pinnene, en genser til meg selv som er så kjedelig å strikke at jeg bare tar den fram av og til og strikker noen rader før den blir lagt vekk igjen. Kanskje ferdig i 2020? Ellers skal jeg strikke en kofte til meg selv som sikkert vil lide samme skjebne. Er bedre på å gjøre ferdig babyting da. Bortsett fra tepper... Jeg har lyst å strikke stjernebuksa ellers ingen planer enda

Har såvidt begynt å hekle litt å tenkte å prøve meg på et teppe :)

Jeg har strikket votter og sokker :) men nå har jeg vært så sliten at jeg ikke har hatt ork:) jeg har en tante som tar rollen som gamletante som er superflink til å strikke, samt både mor og svigermor som allerede har begynt å lete frem oppskrifter :) kommer til å bli så mye fint :D

Nja.. Jeg kan ha ett prosjekt, så går det et par ganger til neste gang men jeg har sååå lyst til å strikke masse nå, må bare lære meg litt mer avanserte ting. Ut å handle i morgen!!! ææh

Jeg vil lære meg å hekle, har kjøpt utstyr men vet ikke hvordan:(
Sjekket youtube? Søstera mi heklet et nydelig babyteppe i dåpsgave til minstemann etter å ha sett en hekleteknikk på youtube (dette var det andre hekleprosjektet hennes, det første en lue - også den fra youtube). Til jul fikk vi bestemorrutete puter - også de heklet etter oppskrift fra youtube.... Hun syntes det var mye lettere å bruke video enn oppskrift i alle fall..... :)

Selv er jeg ingen hekler.... Har heklet ei lue, noen blomster til pynt på strikkeluer og hanekam til påskelua til junior..... :p

Sjekket youtube? Søstera mi heklet et nydelig babyteppe i dåpsgave til minstemann etter å ha sett en hekleteknikk på youtube (dette var det andre hekleprosjektet hennes, det første en lue - også den fra youtube). Til jul fikk vi bestemorrutete puter - også de heklet etter oppskrift fra youtube.... Hun syntes det var mye lettere å bruke video enn oppskrift i alle fall..... :)

Selv er jeg ingen hekler.... Har heklet ei lue, noen blomster til pynt på strikkeluer og hanekam til påskelua til junior..... :p

Det skal jeg prøve har kjempe lyst til å lære, takk for forslaget skal sjekke det ut :)

Back
Topp