Strikkeoppskrifttråden.

Tigermor

Gift med forumet
August 2018
Inspirert av en annen strikketråd.

Her kan vi jo dele strikkeoppskrifter fra ulike ting vi jobber med, eller synes er fine :)
 
Med mindre det er gratis tilgjengelig på nett, så nei. Det er ikke lov å dele kjøpte oppskrifter. Logisk nok er meningen at andre skal kjøpe dem også, det er slikt designeren tjener penger.
 
Med mindre det er gratis tilgjengelig på nett, så nei. Det er ikke lov å dele kjøpte oppskrifter. Logisk nok er meningen at andre skal kjøpe dem også, det er slikt designeren tjener penger.

Det er lov å låne en oppskrift av sin søster, men ikke legge den på nett. På samme måte som det et lov (Vel, var lov den tiden man hadde film på DVD) å låne en film av sin venn, men ikke å laste den opp på nett.
 
Med mindre det er gratis tilgjengelig på nett, så nei. Det er ikke lov å dele kjøpte oppskrifter. Logisk nok er meningen at andre skal kjøpe dem også, det er slikt designeren tjener penger.

Det er lov å låne en oppskrift av sin søster, men ikke legge den på nett. På samme måte som det et lov (Vel, var lov den tiden man hadde film på DVD) å låne en film av sin venn, men ikke å laste den opp på nett.

Men vi kan tipse om oppskrifter med link til nedlasting/kjøp da
 
Oi, trippel i avsnitt... Hvordan klarte jeg det??
 
Åja. Tenkte mer på oppskrifter vi har funnet på nett, da. Men for all del. Bra andre er mer opplyst enn meg.
 
Mange fine oppskrifter gratis :)
 


Tusen takk! Blir nok å strikke både vottene og sokkene.

Jeg har faktisk allerede plukket meg ut det hentesettet du linker til, men tror kanskje at det blir til at jeg bare strikker jakken og plukker meg ut en annen bukse. Veldig gøy med alle mulighetene :).
 

Har strikket det ene settet du linker til, fra Dalegarn-heftet [emoji5]
912c2ac265eda065b47a32393d8bcacd.jpg
 
Har strikket det ene settet du linker til, fra Dalegarn-heftet [emoji5]
912c2ac265eda065b47a32393d8bcacd.jpg

Jeg tenkte ikke strikke det, men det øverste i gult/grått på forsiden :) Men kjempefint det du har strikket ❤️
 
Back
Topp