Strikkejournal?

T

Turid-Laila

Guest
Har dere typisk dagbok eller slikt for strikkinga?

Jeg kjøpte meg strikkejournalen og syns den er råfin og så praktisk også. Har full kontroll der på alt jeg har gjort og slikt. Må bare få ut bilder av det jeg er ferdig med også slik at prosjektene blir helt ferdige på en måte [emoji16]
 
Jeg har lagd meg en egen strikkejournal! [emoji1] veldig kjekt, så har jeg full kontroll på prosjektene + jeg har et sted å skrive ned alt jeg ønsker å strikke også! [emoji16]
 
Har dere typisk dagbok eller slikt for strikkinga?

Jeg kjøpte meg strikkejournalen og syns den er råfin og så praktisk også. Har full kontroll der på alt jeg har gjort og slikt. Må bare få ut bilder av det jeg er ferdig med også slik at prosjektene blir helt ferdige på en måte [emoji16]
Så på den og syns det var flott. Men har bare strikket 4 ting løpet av et år så kanskje når jeg finner meg den første genseren jeg skal strikke
 
Jeg har The Bullet Journal for Knitters, var kjempegira først men så dabbet det liksom av. Ble ikke brukt lengre etter det.
 
Aldri tenkt på

Pleide å ha liste over fremtidige prosjekter på bloggen og legge bilder underveis og når ferdig, men så sluttet jeg å blogge. Prøver å ta det opp igjen nå
 
Back
Topp