Strikke sparkebukse

Ransua

Gift med forumet
Hei.

Jeg tenker å strikke sparkebukse/romper til min som kan brukes i sommer. Men så er jeg usikker på hvordan garn jeg skal/burde bruke. Har tidligere strikket tøy i babyull lanett og alpakka silke

Tips mottas med takk!:)
 
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt siden jeg nettopp har begynt å strikke og er ikke helt inni det med garn og alt det der ennå. Men et tips hvis du ikke får noe svar her, det er at det kan være lurt å ta en tur til en garnbutikk så har sikkert de noen gode tips til hva slags garn du kan bruke. Håper du får svar på det du lurer på :)
 
Hvis du har husflid i nærheten så er de superhjelpsomme med både oppskrift og garn [emoji4] ofte får man oppskriftshefte når man kjøper garn
Personlig er jeg veldig glad i superwash da jeg er en skikkelig slepphendt grisenisse [emoji87]
 
Jeg kan dessverre ikke svare på spørsmålet ditt siden jeg nettopp har begynt å strikke og er ikke helt inni det med garn og alt det der ennå. Men et tips hvis du ikke får noe svar her, det er at det kan være lurt å ta en tur til en garnbutikk så har sikkert de noen gode tips til hva slags garn du kan bruke. Håper du får svar på det du lurer på :)
Har blitt så fan av netthandel etter babyen ble født - alt fra undertøy til dagligvarer blir handlet på nett:p Får komme meg til en butikk:)
 
Hvis du har husflid i nærheten så er de superhjelpsomme med både oppskrift og garn [emoji4] ofte får man oppskriftshefte når man kjøper garn
Personlig er jeg veldig glad i superwash da jeg er en skikkelig slepphendt grisenisse [emoji87]
Smart! Superwash har jeg så vidt lest om. Skal søke opp Husflid:)
 
Jeg liker veldig godt å strikke med feks drops Merino extra fine og drops baby Merino til barn. Mykt og godt ❤
 
Merinoull/tynn merinoull, duo, lerke/lille lerke er gode garn, fra sandnesgarn og dale garn :)
 
Merinoull/tynn merinoull, duo, lerke/lille lerke er gode garn, fra sandnesgarn og dale garn :)
Rekker ikke butikken i dag, men skal ta en tur innom i neste uke. Så på nettet at de har alle de du nevner her. Blir ikke merinoull litt for varm om sommeren? Min er ganske varm av seg også...
 
Back
Topp