Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig mye fint i klompelompe boka [emoji173]
Er så mye fint å lage, men aldri nok tid føles det som! Kjappstrikkadrakt blir det garantert en eller flere av. Har også planer om Ankers drakt fra petiteknit. Hun har mange fine oppskrifter. Har tenkt å hekle noen tepper også. Også mye fint i boken Kjærlighet på pinner, men syns ikke de oppskriftene virker like enkle og greie som mange av klompelompe sine. Tror jeg venter med det meste til vi vet kjønnet, og strikker til hun på 2 i mellomtiden .
Å ja, det er så fint [emoji7]. Har du tenkt å bruket garnet som oppgis i oppskriften?Jeg skal strikke det hentesettet fra Kjærlighet på pinne tenkte jeg.
Litt usikker. Har "litt" garn i lageret... men strikker nok kjønnsnøytralt frem til OUL, blir det gutt har jeg masse liggende, og blir det jente kan jeg endelig strikke litt rosa. Selv om jeg egentlig liker kjønnsnøytralt best. Tror ikke jeg klarer å la være. Tenker kanskje at Knitting for Olives merino eller den nye lammeulla til Nøstebarn er et godt alternativ.Å ja, det er så fint [emoji7]. Har du tenkt å bruket garnet som oppgis i oppskriften?
Forresten syns jeg mange av de fra Klompelompe er dårlig skrevet. Mye feil og lite forståelig. De er knallgode på design, men kan med fordel jobbe med mønsterskrivinga si. Lene Holme Samsøe er jo en ringrev i gamet, men hun har også noen mer kompliserte mønstre.Er så mye fint å lage, men aldri nok tid føles det som! Kjappstrikkadrakt blir det garantert en eller flere av. Har også planer om Ankers drakt fra petiteknit. Hun har mange fine oppskrifter. Har tenkt å hekle noen tepper også. Også mye fint i boken Kjærlighet på pinner, men syns ikke de oppskriftene virker like enkle og greie som mange av klompelompe sine. Tror jeg venter med det meste til vi vet kjønnet, og strikker til hun på 2 i mellomtiden .
Høres fint ut!Kan hende jeg ikke klarer å vente heller. Tenkte å strikke en nyfødt-selebukse fra klompelompe (husker ikke navnet) i grå merinoull.
Så utrolig flink du er!Har strikket teppe til den lille [emoji172]
Jeg skal strikke denne i lysegrå [emoji3] ligger gratis på dalegarn. Jeg bestilte fra strikkemekka [emoji5]