Strikke/hekletråd

Mulan

Prøver
Mailykke 2018
Junispirene24❤️
Hihi, jeg føler meg som tidenes husmor... Men har altså startet på mitt første hekleprosjekt! Målet er et babyteppe :p skal sy sammen i overkant av 400 slike små blomster som til slutt skal bli et teppe! Bare 380 igjen :p

Flere som driver med noe sånt finurlig?
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    873,7 KB · Visninger: 90
Last edited:
Jeg har så lyst å lære meg å hekle! Men jeg har aldri skjønt det :( Strikke har jeg heller aldri fått til. Mister masker eller legger opp ekstra under veis, uten å vite hva jeg egentlig driver med.
 
Første blir å få tid til det, men skal nok strikke noen bebi sokker. Mor har allerede spurt hva hun skal strikke/hekle, så hun er gira hun. :D :p
 
Elsker og strikke og hekle! Driver med ett teppe til ei venninne nå men må nok lage ett til meg selv og:)
 
Tusen takk :) det er det første jeg har strikket i hele mitt liv :p men den var utrolig enkel :) heter god morgen genser. Lagde åpning i ryggen for hånd.

Første du har strukket i hele ditt liv??? Du e rå!! ;)
 
Jeg strikket litt i dag tidlig, uten oppskrift! Men ble fornøyd til slutt! Som jeg skrev i dagboken min så blir det nok at mamma pakker opp disse med en ul bilde til jul. For det er sånn vi skal avsløre at det kommer en liten gomp til sommeren :)

ImageUploadedByBV Forum1414672955.534570.jpgImageUploadedByBV Forum1414672964.384630.jpg
 
Jepp, strikket de på 2-3 timer, er 24 masker i utgangspunktet, og ellers ikke mye hokkuspokkus :) går fort og greit, er nyfødtstørrelse!
 
Back
Topp