Strikk, strikk & strikk

Nei får alltid opp at bildene er for store :(
Kan du ikke endre størrelsen litt? Det må jeg, før jeg legger dem inn her. Bruker PicsArt til bilderedigering på mobilen, kjempebra app og anbefaler den, men fins sikkert også andre apper der man enkelt kan endre størrelsen på bildene.
 
Er d noen som har planer om å strikke eller hekle dåpskjole? Kanskje legge ut bildet av hvordan den skal se ut, trenger litt inspo:)
 
5010caedc1982e8c9139011058596907
Har strikket en lettvintbukse til en liten niese, og begynt på en nye en til min lille i magen. Strikket i Sandnes Duo som er en blanding mellom bomull og merinoull

Så fin! Finnes det oppskrift en plass?
 
Må kanskje lære meg dette... Er jo så mye fint!! :) akkurat nå nøyer jeg meg med å bli overrasket over strikkeferdighetene til min familie! Dette nydelige hentesettet kom i posten i går, strikket av min flinke niese!Vis vedlegget 171953

Så fint:)
Er akkurat dette jeg også har tenkt på;)
 
Må kanskje lære meg dette... Er jo så mye fint!! :) akkurat nå nøyer jeg meg med å bli overrasket over strikkeferdighetene til min familie! Dette nydelige hentesettet kom i posten i går, strikket av min flinke niese!Vis vedlegget 171953

Så fint det er :D Jeg elsker jakken :Heartpink
 
Jeg har nå satt sammen benene på bolsjebuksen. Da må det jo være mulig å fullføre!
 
Strikket denne dåpskjolen til storesøster :) Regner med den kommer til å bli brukt denne gangen også ;-)

Ååh, den var nyyydelig:D Hvem selger oppskrift på den? (Hvis du ikke har strikket av fri fantasi da;))
 
Jeg er ferdig med bolsjebuksen. Mangler knapper og snor. Synes den er liten i størrelse. Men fornøyd med fargevalget :)
 
Jeg er ferdig med bolsjebuksen. Mangler knapper og snor. Synes den er liten i størrelse. Men fornøyd med fargevalget :)
Enig, synes den ser litt liten ut:) ikke sjekket om strikkefastheten min er riktig men valgte str nr 2 så ikke så farlig:)

står litt fast på den nå.
 
Endelig fant jeg knapper til Fuglemammas omslagsbody. Litt store, det gjør ingenting. Strikket i drops baby merino. La til ekstra lengde på ryggen, for å få plass til tøybleier :)

f61f1da162e246b955dc581311be3f51.jpg
 
Back
Topp