Strikk, strikk & strikk

Jeg skal strikke dette i Hexa fra du store alpakka :) ser flere har strikket lignende tepper i Hexa med nydelige resultater :)
Ja, tenker egentlig hexa jeg også. Var bare interessert i om noen hadde prøvd å strikke i type blanding av bomull/ull eller noe. Baby kommer i midten av juni - og dermed strittet det litt i mot å strikke i ull. Selv om det vil være godt når høsten kommer :)
 
Ja, tenker egentlig hexa jeg også. Var bare interessert i om noen hadde prøvd å strikke i type blanding av bomull/ull eller noe. Baby kommer i midten av juni - og dermed strittet det litt i mot å strikke i ull. Selv om det vil være godt når høsten kommer :)

Hexa ville jeg også ha brukt, men er kjempe dyrt garn da.
Alpakka er varmeregulerende.
 
Holder på med ett vognteppe med Mariusmønster men noen masker har klart å hoppe av pinnene så må få litt hjelp av moren min:-/. Håper ikke jeg må rekke alt opp og begynne på nytt igjen
 
Her hold æ på me en body kjole fra knitting for olive.. gler mæ tel den bi færsi, før dæm e sååå fin. Her får ho lillesøster myyye strekka klær, før æ har myyye tid å førdrive her æ må sette heilt iro
 
Her hold æ på me en body kjole fra knitting for olive.. gler mæ tel den bi færsi, før dæm e sååå fin. Her får ho lillesøster myyye strekka klær, før æ har myyye tid å førdrive her æ må sette heilt iro

Den holder eg og på med :) den e så fin :)
 
Her strikkes vognteppe. Har ikke helt dreisen på å lese og skjønne oppskrifter enda,så begynner i det enkle
 
Akkurat nå strikker jeg på en artig bukse til babyen. Bolsjebukse / candy pants (søk på #bolsjebukse på instagram ).
 
Akkurat nå strikker jeg på en artig bukse til babyen. Bolsjebukse / candy pants (søk på #bolsjebukse på instagram ).

Fikk ingen treff, kun på oljebukse ;)
 
Fikk ingen treff, kun på oljebukse ;)
Det var merkelig. Oversetter den?? Skjedde med meg og, dvs først hadde jeg googlet det og da fikk jeg opp en haug med ig—bilder!:p og finner ingenting på selve ig.
 
Akkurat nå strikker jeg på en artig bukse til babyen. Bolsjebukse / candy pants (søk på #bolsjebukse på instagram ).
Det var fint<3 Fikk lyst til å strikke striper nå!
 
Back
Topp