Str 68

Puddingen

Forelsket i forumet
Noen som har gått over til str 68? Min er fem mnd på fredag den 13 [emoji28] og bruker enda 62
 
Bommullstøy i 62 er for lite. Noe 68 klær er også for lite pga tøybleierumpa, men det mestee er også ganske passe, eller litt stort i 68 :) hun er 5 mnd på fredag
 
Mi var 5mnd her om dagen og bruker fortsatt 62 :)
 
Mi ble 5 mnd forrige uke og er fortsatt på 62 og litt i 56. Begynte nettopp med 62 og tror nok det blir brukt et par uker til :)
 
Liten baby her, så vi har akkurat tatt i bruk 62, vi. [emoji28]
 
5 mnd idag her, og bruker fortsatt 62. Har brukt det i over 2 måneder nå. Og kommer nok til å bruke det noen uker til [emoji4]
 
Lillebror er 5 og en halv måned og 62 begynner å bli i minste laget nå. Har begynt å gå over til 68 nå og den sitter veldig fint på han :)
 
Bruker bare 68 og noe 70 [emoji4] Gjort det et par uker nå.
 
Vi bruker for det meste 62 enda, har begynt å ta i bruk noe tøy i 68. Så har vi et og annet plagg i 56 som vi fortsatt bruker, men de kan egentlig pakkes vekk nå. Gleder meg til 74 passer, for vi har fått så mye fint i den størrelsen :)
 
Begynte med 74 i dag, bruker enda 68 i noe, men det er så sabla forskjell på hvor tøyet er kjøpt og størrelsen på de.
 
68 her:) Har brukt det i noen uker nå. Tror ikke jeg skal kjøpe mer 68,og heller gå over til 74. Han var 64cm på 4mnd-kontrollen,og regner med at han nærmer seg 68cm nå. Så ikke vits å bruke penger på det når det snart ikke passer det heller.
 
Her har snuppa brukt 68 siden ca 4 mnd, og nå passer også noe i 74 [emoji12] Frøkna var 7.8 kg og 67 cm på 5 mnd kontrollen [emoji1405]
 
Back
Topp