Strålende smerter på innside av lår?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Jeg har slitt med en intens strålende smerte på innsiden av venstre lår de siste to dagene. Det kommer når jeg går, og venstrebenet "svikter" når smertene kommer. Noen som vet hva det kan skyldes? Er det knyttet til bekkenløsning/låsing?
 
Jeg tolker dette som smerter som kommer når (i mitt tilfelle) lillemor borer hodet nedi bekkenet. Fort gjort at hun kommer borti noen nerver. Men du og du, så vondt!!
 
Sånn min fysioterapeut la det fram så var det bekkenlåsning foran. Symfysen?
 
Har det samme bare utside lår!
 
Jeg fikk beskjed om nerver i klem.. sliter mye me dette.. vet ikke om diagnosen stemmer, vondt er det ihvertfall
 
Takk for svar :) Jeg ser det an litt før jeg kontakter fysio. Det hadde vært alle tiders om de strålende smertene kun er noe midlertidig :)Jeg slet veldig med symfysen fra uke 19 i første svangerskap, men har så langt vært ganske heldig i dette svangerskapet.
 
Høres ut som nerver i klem ja. Ikke farlig, men kan være veldig ubehagelig! Lyner i bekkenet mitt noen ganger når tuppa borer seg nedover. Men er heldigvis ikke veldig plaget.
 
Har det helt på samme måte, bare at jeg sliter mest med høyre siden. Jeg har konkludert med at det er nerver som kommer i klem når han beveger seg. Vet at han ligger godt nedi bekkenet :)
 
Her er det forresten verst på ettermiddag/kveld, eller etter at jeg har gått en del og vært aktiv.
 
Det er nok bekkenet ja. Bekkenløsning på fremsiden. Ubehagelig som fy, men heldigvis ikke farlig i det minste.
Er du heldig går det over av seg selv :)
 
Back
Topp