Stortingsvalg

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Har du bestemt deg for hva du skal stemme i år?

Hvordan traff du beslutningen?
 
Sliter med å bestemme meg, men har fortsatt mye research igjen å gjøre før valget så jeg tror jeg finner ut av det!
 
Ja, den saken er klar. Jeg fikk fra partiet jeg pleier å stemme på presisering i hva de ønsker å gjøre med en sak som er svært viktig for meg :)
 
Ser ut som det blir det samme som det pleier å bli. Men det er vanskelig, spesielt når det samarbeides sånn og saker byttes bort og i det hele tatt. Er det vits å stemme på et parti som ikke er av de to største? Har lest en del i dag, men er vanskelig å forstå.
 
Har forhåndt stemt. Partiet som jeg stemte på har mine hjerte saker i orden:p også de tingene som blir mer og mer relevant for meg og mine
 
Jeg har bestemt meg. Jeg må gå imot noen av mine saker, men andre saker må veie tyngre.
 
Ser ut som det blir det samme som det pleier å bli. Men det er vanskelig, spesielt når det samarbeides sånn og saker byttes bort og i det hele tatt. Er det vits å stemme på et parti som ikke er av de to største? Har lest en del i dag, men er vanskelig å forstå.

Ja, det er vits! Jeg vet jo ikke hvilken side du er på i det politiske, men små partier kan dra Politikken litt til høyre, sentrum eller venstre.
Om ap styrer og du ønsker skolepolitikken til sv, så kan din stemme bety at sv får gjennomslag for sin skolepolitikk [emoji4]
 
Skikkelig vanskelig i år! Jeg har bestemt meg og kommer til å stemme annerledes enn jeg har stemt i alle år. Mener fremdeles det samme om sakene, men liker samarbeidspartnerne såpass dårlig at jeg heller støtter et annet parti enn å være delvis ansvarlig for at de sitter i regjering.
 
Har bestemt meg. Blir et partiet som jeg aldri har stemt på.
Blir til at jeg må stemme på dem som er enig med meg i ca 3 saker som ikke kan vente. Er uenig med dem i det meste annet
 
Skikkelig vanskelig i år! Jeg har bestemt meg og kommer til å stemme annerledes enn jeg har stemt i alle år. Mener fremdeles det samme om sakene, men liker samarbeidspartnerne såpass dårlig at jeg heller støtter et annet parti enn å være delvis ansvarlig for at de sitter i regjering.

Jeg synes også dette er vanskelig... Kunne godt tenkt meg å stemme på flere partier, men det inkluderer andre som jeg bare ikke kan stå for...
 
Kunne tenke meg å stemme på alle sakene istedenfor partiene [emoji12][emoji1365]
Hadde vært mye bedre å stemme på saker ja!
Jeg aner ikke hva jeg skal stemme i år. Tatt noen valgtester og kommer ut med forskjellige partier ut fra hva jeg engasjerer meg for!
 
Back
Topp