Niomi88's store ønske om en til ❤

Hurra for slim og åpent vindu :D happy humping [emoji1319][emoji324][emoji324][emoji324]
 
CD14 og el i morgen

Men ja, vet ikke om el er i morgen da men går etter ovia. Har ikke hatt mer el-slim siden jeg drakk grapefruktjuice i sist uke. Glemte visst å ta med meg den når jeg og gutten dro til mine foreldre i helgen så var det jo 1 mai på mandag og butikken jeg vet innom i går og i dag var utsolgt for det [emoji87] så da ble det ikke blir mer juice for meg.
Så da sitter jeg bare å venter på et el-slimet skal komme tilbake, har bare kremete utflod nå.
Men kjente bittelitt kniping på høyre side av underlivet i går, var bare i 30 sekunder av og på og så borte.
La inn aksjer natt til mandag og natt til tirsdag, "fri" i går og gubben sa lite trulig i dag og siden vi kommer til å være travel i dag siden vi skal til nabokommunen for å se på hus rett etter gubben er ferdig med fagprøven. Men skal nok prøve å "overtale ham litt [emoji6] kan hende jeg må grave ned i utkledningsklærne mine i kveld [emoji6]
 
Woohoo [emoji4] fikk melding av husbanken at de har sett på søknaden vår og kommer til å bli en møte om litt [emoji1] og har sett på husannonsen som jeg sendte inn som melding i går [emoji1]
Høres lovende ut [emoji1] hadde bare vært veldig artig å ha blitt gravid før møtet slik at vi kan ha det på søknaden og, siden der vi bor så er det ikke plass til flere barn [emoji6] litt utspekulert må man være å [emoji6] pose og sekk ja takk! [emoji1]
 
CD15 og ovia el
Hadde litt el-slim tidligere når jeg drakk grapefruktjuice, men drakk bare i 5 dager før det havner i glemmeboken [emoji85] men nå har jeg ikke hatt noe el-slim og ovia sier at jeg har eggløsning i dag men ser ingenting av den... Men den fortalte meg for 2 dager siden at den hadde gjort ny kalkulering og den ville forandre eggløsningsdag men jeg sa nei.
Kanskje jeg burde ha gjort det [emoji20]
 
CD18 og HVOR ER EL?????.

Blir så lei av denne pp'en....
Endelig fått dreisen på syklusen så kødder den til....
Er på CD18 og skulle egentlig ha en for 4 dager siden men ingen snurt av den. Til og med appen ovia ville at jeg skulle forandre den fertile vinduet flere ganger, i dag gjorde jeg det bare for å se. Tydeligvis fikk full skår i dag og...
Men har ikke hatt noe el-slim siden jeg drakk grapefruktjuice i CD4 til 9.. siden bare kremete utflod, er litt mer nå. Var litt gulaktig tidligere i dag og nå helt hvit, ikke noe gjennomsiktig eller strekkbart.
Men i natt våknet jeg med "tunge" og ømme pupper og klarte ikke å sovne igjen etter jeg våknet klokken kl.05.15.
Fikk ømme pupper sist pp men da visste jeg at jeg hadde el men nå er jeg helt blank!!
Tester ikke og temper heller ikke. Men stole på kroppen kan jeg tydeligvis helt ikke gjøre.
Blir så oppgitt...

Trur dere sett jeg kunne ha hatt el mellom CD4 og 9???

e6448f54adcfb3b369102eb3226ad77b.jpg


c72f48a2cfdcc6ba7aaa38c2fac88adc.jpg
 
CD18 og HVOR ER EL?????.

Blir så lei av denne pp'en....
Endelig fått dreisen på syklusen så kødder den til....
Er på CD18 og skulle egentlig ha en for 4 dager siden men ingen snurt av den. Til og med appen ovia ville at jeg skulle forandre den fertile vinduet flere ganger, i dag gjorde jeg det bare for å se. Tydeligvis fikk full skår i dag og...
Men har ikke hatt noe el-slim siden jeg drakk grapefruktjuice i CD4 til 9.. siden bare kremete utflod, er litt mer nå. Var litt gulaktig tidligere i dag og nå helt hvit, ikke noe gjennomsiktig eller strekkbart.
Men i natt våknet jeg med "tunge" og ømme pupper og klarte ikke å sovne igjen etter jeg våknet klokken kl.05.15.
Fikk ømme pupper sist pp men da visste jeg at jeg hadde el men nå er jeg helt blank!!
Tester ikke og temper heller ikke. Men stole på kroppen kan jeg tydeligvis helt ikke gjøre.
Blir så oppgitt...

Trur dere sett jeg kunne ha hatt el mellom CD4 og 9???

e6448f54adcfb3b369102eb3226ad77b.jpg


c72f48a2cfdcc6ba7aaa38c2fac88adc.jpg

Det kan jo vere at du har hatt el og at de ømme puppene er et graviditetstegn? *håpehåpe*
Hvilken CD kommer normalt tr?:)
 
CD22
Har en ømhetsfølelse i magen i dag [emoji52] har ikke hatt det før [emoji52]
Tenkte egentlig at jeg skulle ta en test i dag bare for moro skyld, men glemte av det [emoji85] ble vist litt travelt i dag [emoji16] kanskje i morgen da [emoji6] siden jeg er CD23 i morgen og i appteorien er 8dpo [emoji6] men fysisk teori, har jeg ikke peiling [emoji23]
 
Back
Topp