Niomi88's store ønske om en til ❤

satser på at du er i dpo-land :) Test i morgen - det er jo så spennende :D
 
satser på at du er i dpo-land :) Test i morgen - det er jo så spennende :D
Trur nok at jeg kommer til å gjøre det i morgen [emoji16] spennende, men har ikke store forhåpninger [emoji4]
 
Ja, fikk denne [emoji4] men husk, jeg har ikke peiling når el var, så trur nesten jeg venter etter min opprinnelige ikm dag før jeg tester på nytt, som er 18/5.
15c19f077c3e85bea59fd65416cd9c08.jpg
 
CD23

Ok nå begynner jeg å lure. Etter app så skulle jeg har hatt el den 4. mai, det er akkurat en uke og en dag siden og nå får jeg litt rosa når jeg tørket meg Det er ikke blod og ser ikke ut som mensen men det er rosa. Så det bedre når jeg skulle kjenne på livmortappen og da ble det litt rosa på papiret..
Kan det være at jeg har hatt el uten at jeg visste det eller så det???
Men jeg tok en test i dag, og den var jo blenda, så kan hende det er mulighet likevel da [emoji52]
 
CD23

Ok nå begynner jeg å lure. Etter app så skulle jeg har hatt el den 4. mai, det er akkurat en uke og en dag siden og nå får jeg litt rosa når jeg tørket meg Det er ikke blod og ser ikke ut som mensen men det er rosa. Så det bedre når jeg skulle kjenne på livmortappen og da ble det litt rosa på papiret..
Kan det være at jeg har hatt el uten at jeg visste det eller så det???
Men jeg tok en test i dag, og den var jo blenda, så kan hende det er mulighet likevel da [emoji52]

For min del går ikke EL forbi uten at jeg merker det på kroppen, men antar at alle er forskjellige :)
 
For min del går ikke EL forbi uten at jeg merker det på kroppen, men antar at alle er forskjellige :)
Kunne se og kjenne de andre pp'ene igjennom utflod å smerte men nå har jeg nesten bare hatt kremete utflod. Hadde el-slim 2 dager og det var i CD8 og 9. Så vi får vente å se trur jeg [emoji20]
 
Er på dag 2 med rosa spotting, er på CD24 idag og etter app 9dpo men om det er riktig har jeg ikke anelse på. Men til vanlig spotter jeg ikke før IKM og IKM er ikke før på torsdag 18/5 og har hatt syklus på 28 dager til vanlig [emoji20] blir sprø. Uvel i magen og nå.
I går var jeg plaget med diare, bruker å få det før IKM men kan også skyldes siden jeg var Burger King gå, mye fett i maten [emoji53]
 
CD25
Jaja, da var det over og ut for denne pp [emoji20] TR er her på full guffe [emoji20]
Uff da :( Lykke til i neste pp og håper spiren sitter snart :)
 
PP4 CD1

Vurderer faktisk å prøve bidro denne pp [emoji57] har googla litt å lurer å kjøpe denne, noen som har positive eller negativt om denne???

Eller hostesaft, vet ikke helt [emoji52]

55b45597d6f36dc9850b8cfdaf68e610.jpg
 
Last edited:
Jeg har ikke prøvd den. Men jeg brukte dong quai, silicea, hostesaft og wild yam. Og da satt spiren. Selv om alt tilsa at det ikke skulle gått pga altfor tynn slimhinne. Masse lykke til denne pp :)
 
Back
Topp