Niomi88's store ønske om en til ❤

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
En liten tankeboble fra meg da under denne prøvetiden da.

Er 29 år, og bor i Møre og Romsdal.
Gift på 5 året og har en gutt født i 2012 og en sa i 2011. Og ønsker oss nå et barn til, og gutten min "maser" om jeg har baby i magen. For han vil bli storebror!
Fjernet hormonspiralen den 10 februar, og startet med en gang tr var ferdig [emoji4]

Tenker å ha en oversikt over hva som skjer for hver pp så her er oppsummeringen:

PP1:
Ingen temping eller testing av el. Mye kødding fra kroppen.. trøtt, murring, men negative tester og tr kom 1 dag før tiden (cd28)

PP2:
Ingen temping eller testing av el.
Dpo9:Gul utflod og negativ g-test.
Dpo11-13 ømme pupper.
Dpo12: rosa spotting og negative g-test.
Dpo13: hint av rosa utflod tidligere på dagen. Oppblåst,vond rygg og mye gass. Frisk blod på fingeren på kvelden.
Ikm-dag: blod rundt tappen.
TR!! CD 27.

PP3:
Ingen temping eller testing av el.
MEN grapefruktjuice vil bli brukt [emoji4]
Brukte grapefruktjuice i bare 5 dager før den ble avglemt, fra CD4 til CD9.
CD16: kviser begynte å komme, ansikt, hender og på pupper
CD18: tunge og ømme pupper
CD19: fikk på en måte brystspreng ved å holde 4 uker gammel jente og har vært svært nærtagende og irritabel på gubben.
Men, hvor er el??? Det vet ikke jeg!!
CD23: spotter rosa
CD24: en del spotting, rosa på morgrbrb, brunt på ettermiddagen og rosa på kveld
CD25: TR [emoji20] som vil si CD1 PP4.

PP4:
Testet ikke eller temper ikke.
CD 10: litt antydning til elslim
CD 12: grusomt med urolige føtter, tok lang tid før jeg sovnet.
CD 16: Gul utflod og hadde krampe/stikkinger ved venstre eggstokk og høyre side senere på dagen.
CD 17-18: rar følelse i magen, tunge og ømme pupper. Livmortappen er flat, litt mjuk og masse kremete utflod!
CD 21-24: Spotter litt lys rosa når jeg undersøker tappen. Varierende tapp, høy, lav, myk, hard, åpen og ikke åpen.
TR!!!!!!

PP5:
Kjøpte inn el-teste!!! Denne gangen skal jeg vite når el er!!
CD 1-3: tr
CD 4: startet med grapefruktjuice [emoji14]
CD 7: startet med el-testing
CD 10: første positive el-test
CD12: fremdeles positiv....
CD 13: Eltestene for på sin høyeste [emoji1]
CD14 og 1dpo: elslimet er nå borte og kjent meg meg i god form. Ananas er kjøpt inn [emoji12] men er lat så blir ferdig oppskåret på boks [emoji16]
CD 15 og 2dpo: begynner å bli forkjølet, tett neste som renner, slapphet, tung i hodet, uvel i halsen og hoste. Helt blæ....
CD16 og 3dpo: ble vist forkjølet ja
CD17 og 4dpo: fremdeles forkjølet og he nå mistet stemmen men har ikke noe vondt i halsen men tett neste og tung i hodet er der...
CD18 og 5dpo: fått stemmen litt tilbake men fremdeles slapp. Blir veldig plaget med kviser og, de kommer på over alt.
CD 19 og 6dpo: er i bedre form nå men har en ekkel hoste [emoji30] ellers litt dunking på venstre side av underlivet og har kremet utflod og litt slim, ligner litt på el-slim men kremete farge.
CD 20 og 7dpo: leamus under ene øyet.
CD21 og 8dpo: NEGATIV g-test.. Små kvalm, mensmurringer, strekk i underlivet og leamus under ene øyet.
CD22 og 9dpo: små kvalm på morgenen, mensmurringer og rar i magen.
CD 24: Tr...


*Oppdater etter hvert*
 
Last edited:
Er ferdig med pp1 og er nå i pp2.
Fjernet hormonspiralen den 10 februar, og hadde håpet at det klaffet på pp1 men tydeligvis ikke. Jeg har en kropp som er veldig flink til å kødde med meg, hadde masse symptomer men blenda tester 20 og 22 mars og tr kom 23 mars.

Så nå er jeg akkurat ferdig med tr og er cd6 og ser fram tid el omtrent den 6 april [emoji1] til og med på bursdagen til pappaen min [emoji1] kan ta det som et godt tegn da siden jeg har den samme bryllupsdatoen som mine foreldre [emoji1][emoji1]

Nå skal jeg hoppe i køys for jeg skal opp kl.06 for jeg starter på jobb kl. 07 [emoji26]
 
Last edited:
Er ferdig med pp1 og er nå i pp2.
Fjernet hormonspiralen den 10 februar, og hadde håpet at det klaffet på pp1 men tydeligvis ikke. Jeg har en kropp som er veldig flink til å kødde med meg, hadde masse symptomer men blenda tester 20 og 22 mars og tr kom 23 mars.

Så nå er jeg akkurat ferdig med tre og er cd6 og ser fram tid el omtrent den 6 april [emoji1] til og med på bursdagen til pappaen min [emoji1] kan ta det som et godt tegn da siden jeg har den samme bryllupsdatoen som mine foreldre [emoji1][emoji1]

Nå skal jeg hoppe i køys for jeg skal opp kl.06 for jeg starter på jobb kl. 07 [emoji26]

Høres ut som et godt tegn! [emoji4][emoji4]

Ha en super dag på jobb[emoji847]
 
Da var det endelig helg [emoji1] sliten etter en lang arbeidsuke.
Men både i går og i dag så har jeg får slike intense smerter i livmorområde, det smerten plutselig kommer og gå gradvis bort innen 10-15 sekunder. Var så vondt at jeg ikke klarte å bevege meg, nesten ikke puste når det skjedde [emoji52] skjedde 2 ganger i går kveld og 2 ganger i dag når jeg var på jobb [emoji52]
Er CD 9 og kommer til å ha el om 5-6 dager, så det er så rart [emoji52]
Hadde smerter når hen hadde el sist men da kjentes det ut som noen tok tak i eggstokken og klep til og slapp inn jevne mellomrom.

Nå så blir det TV, serier og strikking [emoji4] og avslappning på full gir [emoji4]
 
Da er du ca en uke før meg:) Følger tråden, og ønsker deg lykke til denne mnd :D
 
DA sier ovia at vinduet er åpen [emoji38] så da er det bare å hoppe i høyet... [emoji4]
Eneste er at min mann har et sår på sine edle deler som gjør at han ikke klarer gi så mange akjer. Dette er noe som kommer i jevne mellomrom siden han måtte fjerne litt forhud når han var mindre. Og da gjør det vondt for han. Gikk bedre før når vi brukte kondom men blir vanskelig å bruke kondom når en vil bli gravide [emoji23] så her må det planlegges alt for å unngå ubehag og smerte for han [emoji4]
 
DA sier ovia at vinduet er åpen [emoji38] så da er det bare å hoppe i høyet... [emoji4]
Eneste er at min mann har et sår på sine edle deler som gjør at han ikke klarer gi så mange akjer. Dette er noe som kommer i jevne mellomrom siden han måtte fjerne litt forhud når han var mindre. Og da gjør det vondt for han. Gikk bedre før når vi brukte kondom men blir vanskelig å bruke kondom når en vil bli gravide [emoji23] så her må det planlegges alt for å unngå ubehag og smerte for han [emoji4]

Huff,det høres jo ikke noe bra ut. Håper det går over fort da.
Men.. hva med å stikke hull i kondomen? ;)
Det øker ikke akkurat sjansen så veldig mye, men flere har blitt gravid på den måten.. hehe
 
Huff,det høres jo ikke noe bra ut. Håper det går over fort da.
Men.. hva med å stikke hull i kondomen? ;)
Det øker ikke akkurat sjansen så veldig mye, men flere har blitt gravid på den måten.. hehe
Tenkte akkuratt det samme, hehe! Evt. å ta av kondomen rett før?
Har dere forresten prøvd glidemiddel av noe slag? Conceive plus skal jo vere til hjelp, men vet ikke om det kanskje blir vondt for han?
 
Huff,det høres jo ikke noe bra ut. Håper det går over fort da.
Men.. hva med å stikke hull i kondomen? ;)
Det øker ikke akkurat sjansen så veldig mye, men flere har blitt gravid på den måten.. hehe
Nja, er jo bedre under kondom for min del [emoji6] men ja, hadde vært en måte da [emoji4]
 
Tenkte akkuratt det samme, hehe! Evt. å ta av kondomen rett før?
Har dere forresten prøvd glidemiddel av noe slag? Conceive plus skal jo vere til hjelp, men vet ikke om det kanskje blir vondt for han?
Bruker glidemiddel hele tiden [emoji20] er som et halvt ørken i denne hula her etter gutten ble født.
 
Bruker glidemiddel hele tiden [emoji20] er som et halvt ørken i denne hula her etter gutten ble født.
Ååhh.. Nei, da vet jeg ikke.. :( Regner med dere har sjekket om glidemiddelet kan hemme sædcellene, om ikke er det vertfall lurt å gjøre :)
 
Bruker glidemiddel hele tiden [emoji20] er som et halvt ørken i denne hula her etter gutten ble født.

Jeg sjekket forresten opp glidemiddel her en gang jeg var redd for at det skulle være problemet.
Det selges ikke (i allefall på kondomeriet) glidemiddel som hetter sædcellene. Men det finnes glidemiddel typer som er laget for å hjelpe de også da :)
 
Jeg sjekket forresten opp glidemiddel her en gang jeg var redd for at det skulle være problemet.
Det selges ikke (i allefall på kondomeriet) glidemiddel som hetter sædcellene. Men det finnes glidemiddel typer som er laget for å hjelpe de også da :)
Sjekket det nå jeg [emoji85] men heldigvis bruker vi dermica [emoji18] og dem sier
"Dermica Glidemiddel inneholder ikke spermiedrepende ingredienser, og er derfor ikke et prevensjonsmiddel".
 
Sjekket det nå jeg [emoji85] men heldigvis bruker vi dermica [emoji18] og dem sier
"Dermica Glidemiddel inneholder ikke spermiedrepende ingredienser, og er derfor ikke et prevensjonsmiddel".

Så bra.
Det er jo godt å vite, så kan man slappe av og nyte :)
 
Vinduet er åpent følge ovia men tydeligvis ikke med mannen..
Han fortalte i går kveld at trur ikke det blir noe babymaking i denne uken [emoji20] tydeligvis gjør det såret veldig vondt og trenger å hvile. Bare det å lette på trykke selv gjør vondt sier han [emoji37] så da blir det nok å droppe hele pp2 og heller se fram til pp3 [emoji17]
Så i dag er jeg i en deppet humør. Hvertfall når han sier dette i går kveld før vi skulle sove og så våknet til at bestevenninnen min har fått lille jenta si 16 dager før termin. Ble akutt sjalu for å si det slik... Men sier til meg selv at jeg får ikke lov til det, for det er bare heldig at hun har klart å fått 2 barn på egenhånd. Hun ble fortalt når hun var 17 at hun måtte nok få hjelp hvis hun skulle bli mamma men nei da [emoji1] måtte bare finne rette miksturen [emoji4]
Dette var dagens syte innlegg men godt å få det ut. Nå skal jeg gjøre husarbeid før jeg skal på ettermiddagsvakt [emoji4]
 
Back
Topp