Store store søster. :)

Så bra det ikke bare er meg, føler meg helt lost
emoji23.png

Var ganske ung når førstemann ble til, han var ikke planlagt, og vi tok alt som det kom. :rolleyes:
Denne gangen er det mer tanke bak det, og vi er (litt merxsmile6) voksne.. føler jeg leser og leser for å holde meg oppdatert og informert.:p
 
Ja.. min er snart 11 :)
Så her blir det litt av en forskjell men det er jeg veldig glad for... :) Han har fått all min oppmerksomhet i alle år,og nå er han verdens snilleste og deiligste gutt...og nå kan jeg gi min fulle oppmerksomhet til nestemann (om jeg er så heldig å får beholde denne i magen) pluss mye hjelp fra storegutten :)
 
Ja, det blir litt forskjell her også.. :rolleyes: Har to fra før som blir 7 og 9 i år :smug:
Føler jeg husker en del, men mye blir litt nytt også.. Heldig for oss har vi tatt vare på mange av de store tingene som vogn, vugge, sprinkelseng, lekegrind osv.
 
Jeg har ei på 13 fra før, så det blir jo virkelig stor aldersforskjell. Men tipper hun blir glad og hjelper til litt hun også[emoji4][emoji4]Blir som å starte på nytt altså[emoji85]Har glemt nesten alt fra sist gang[emoji28]
 
Sønnen min er født 29.april 10. Så han blir 8 år neste mnd. Men det er med en annen. Nå har jeg funnet drømmemannen [emoji173]
 
Back
Topp