Stokke trailz vs Britax smile 2

Hvis du har tid, vil du skrive litt om hvordor dere valgte denne vogna? Hjelper å se hva andre tenker og syns også :)
Vi trenger noe som er lett å håndtere, og fint med låsbare hjul. Bagdelen er lett å få av, noe som er bra når den må bæres opp trapper. Fint med mye plass under. Og ikke minst den passer oss begge å trille.
 
Vi har prøvd den inne, hvor prøvde du deg og med hva slags hjul da?
Jeg prøvde også å trille inne. Det var terrenghjul på, og det er isåfall slike hjul vi må ha.
Men nå skal det sies at jeg har en skulder som ikke er helt god, derfor trenger jeg en vogn som er lett å dytte på.
Bare så redd for at Stokke blir for tung.
 
Jeg prøvde også å trille inne. Det var terrenghjul på, og det er isåfall slike hjul vi må ha.
Men nå skal det sies at jeg har en skulder som ikke er helt god, derfor trenger jeg en vogn som er lett å dytte på.
Bare så redd for at Stokke blir for tung.

Skjønner, det er jo viktig å ha en som er god å kjøre, spesielt siden det høres ut som du skal gå mye tur :)
 
Har britax smile.
Negativt:
Dårlig demping
Liten sittedel (sportsdel), kort rygg og smal (storebror lå alt for trangt i den med dunpose etc i vinter), han var mellom 1-1,5 år. Lest den anbefales frem til 2 år fordi den er liten.
Virker som den må deles for å legges sammen (ta overdelen av understellet).
Slet med at den ene terten som skal poppe ut når man skal slår den opp (for å feste) satt fast inni der, var hos selger 2 ganger med den, han smørte og filet),

Positiv:
Tar ikke så mye plass
Stor kalesje på sportsdelen (helt supert, slipper snu vognen pga sol etc)
Lett og trille
Store gummihjul
Stor plass under
Lett og løfte inn og ut av bilen.

Har ikke brukt baggen enda, skal brukes til lillebror som kommer i juni.

Stokke har jeg ingen erfaring med.
 
Back
Topp