Stilling til sommertid

16 mnd her og merket ikke noe. Merket ikke noe til da klokken skulle stilles tilbake heller [emoji14]
 
16 mnd her og merket ikke noe. Merket ikke noe til da klokken skulle stilles tilbake heller [emoji14]
Merket ikke noe da vi stilte tilbake, men merker litt "jet-lag" i dag:p Har aldri vært våken i mer enn tre timer sammenhengende, men var våken i dag i 4 timer...
 
Merket ingenting her :) Eller, hun sov dupp i 2 timer alene i senga for første gang!
 
Aldri merket noe til klokkestilling. Men vi legger han når han er trøtt og står opp når han er våken. Så vi har jo litt slingringsmonn.
 
Vi har ikke noe valg -må opp sammen med mini:p

Skjønner. Vår er bare 2,5 år så han får ikke lov å stå opp alene heller :) Men han våkner som regel etter at vi står opp i ukedagene.. I helgene vekker han oss, vi like å sove så lenge som mulig i helgen :p
 
Aldri merket noe til klokkestilling. Men vi legger han når han er trøtt og står opp når han er våken. Så vi har jo litt slingringsmonn.

Samme her. Var værre for meg som ikke skjønte hvorfor jeg var så trøtt på søndag, var jo så heldig å sove til 6! Som da egentlig var 5 i kroppen min [emoji23]
 
Back
Topp