Stille her...

Sommer2016

Forelsket i forumet
Føder alle her eller?

Regner med at jeg går over, men så kjedelig å ikke vite!

Mensmurringer og kynnere, men hvor er smertene som jeg lengter etter å oppleve :)

Hva gjør dere i ventetiden?

Ser bare på tv her da jeg ikke orker så mye annet :(

Håper på at jordmor vil strippe meg imorgen :)
 
Hehehe føler det samme. Kjeder meg utrolig mye.. 4 dager til termin. Håper han kommet snart, er temmelig lei
 
Jeg føder ikke :( akkurat nå føler jeg at han aldri kommer ut... Er "bare" 2 dager over termin,men føles som en hel evighet. Prøvd alle triksene i boken uten hell. Nå ligger jeg bare på sofaen og ser på serier ;) kapitulert :p
 
Jeg føder ikke :( akkurat nå føler jeg at han aldri kommer ut... Er "bare" 2 dager over termin,men føles som en hel evighet. Prøvd alle triksene i boken uten hell. Nå ligger jeg bare på sofaen og ser på serier ;) kapitulert :p

Samme her! 2 dager over termin og føler at babyen aldri kommer...
 
Det er jo alltid ganske stille her inne, da. Jeg har fortsatt fem dager til termin, og koser meg! Det er sååååå godt med permisjon!! :)
 
Lykke til for oss som er igjen! Håper det blir et mars-barn :)

Vært hos jordmor her, men ville ikke strippe meg da jeg ikke var moden. Æsj.

Sofaen neste ;)
 
Føder heller ikke enda. Krysser fingrene for at det blir et mars-barn, begynner å bli lei.
Prøver å gå litt turer og studere litt, ellers blir det litt sofa og serier her og ;)
 
41+1 her :( overtidskontroll på mandag, så om hun ikke kommer i løpet av helga må jeg nok belage meg på igangsetting.. Men det skal vel ikke være noe problem når jeg hadde ca. 3 cm åpning ved kontroll på sykehuset forleden dag?
 
Ble brått drittlei jeg også....Kjeder ræva av meg når alle er på fjellet og ski i det nydelige været. Kjedelig å føde etter påske å ikke ha mannen hjemme slik som nå når det er fri. Blir grusomt å stå opp klokken 7 dagen etter at jeg er hjemme fra sykehuset for å få de eldste på skolen osv...kjenner dette stresser meg veldig.
 
Back
Topp