Stille eller snakker dere?

Begge deler.
Noen kvelder kan jeg sitte og lese og han se noe på tv han liker.

Andre kvelder kan vi snakke mer.

Men er aldri sånn at vi aldri snakker sammen heller. Noen ord veksler vi hver kveld [emoji13]
 
Vi snakker alltid sammen, men hvor mye varierer jo ut i fra hva vi gjør på. Om vi ser film sammen, gjør ting hver for oss, planlegger oppussingen av huset vårt osv.
 
Begge deler her.. synes det er deilig med litt stillhet også på kveldene når barna er i seng. Bare sitte å scrolle på tlf. Se på TV eller lese ei bok.
Vi er ganske like på ting..
 
God balanse mellom begge deler.
Snakker om barna, fremtiden, fortiden, trening, sunn mat, usunn mat, slanking, serier, familie. Vi har alltid og aldri noe å snakke om. Mixed well!
 
Stille stunder sammen er ofte de beste! Men vi kan like ofte prate...
 
Sjelden helt stille med mindre vi jobber med noe på hver vår kant
 
Vi kan lett sitte i timevis uten å snakke med hverandre. Det er også viktig å ha litt tid uten å snakke. Vi bygger et nytt hus, hvor en ekstra plass blir laget for ham og hans computer. hehe.
 
Kan dere sitte stille med partneren deres noen timer i sofaen eller lenger ?
eller snakker dere ofte sammen?
Hva snakker dere eventuelt om?

Ja, vi kan være stille sammen, men vi elsker å snakke med hverandre, og snakker om alt mulig.
Ofte om nyheter og aktuelle temaer, og om bøker vi leser, men også om historie, hverdagslige ting, "logistikk" osv.
Også snakker vi jo mye om barna da. :)
 
Ingen av oss er noen gang stille i mer enn 10 min... det går ikke.. med mindre vi sover :hilarious:
Men det er fordi vi er veldig energiske og pratsomme begge to,så ikke pga komfort..
Vi var på kino igår.. prata hele tiden.. heldigvis var det ikke så mange folk der og vi satt laaaangt forran alle andre..:hilarious:
 
Ja takk, begge deler :) Kan godt sitte en hel kveld og knapt snakke sammen, men kan også sitte i timesvis og snakke om alt og ingenting :) En av tingene jeg virkelig setter pris på med mannen <3
 
Begge deler. Alt etter humøret og stemning egentlig. Litt prat blir det uansett. [emoji847][emoji173]️[emoji847]
 
er litt opp og ned. Noen dager sitter vi nesten bare å snakke sammen, men kan også være helt stille og nyte hverandre sitt selskap. Syns det er godt at begge delene er like naturlig :) Å vi snakker om alt og ingenting :') Ganske så åpne mot hverandre og det er godt :)
 
Heh, jeg kan godt sitte i stillhet, lese bok eller styre litt med mitt. Mannen liker mest å prate, om alt mulig :) gjerne ting han gar lest om, politikk, you namr it ^^
 
Begge deler. Men som regel når vi ikke har bestemt på forhånd at vi skal gjøre nå ‘se på filM osv’, så sitter vi enten bare i sofaen å trykker på værsine mobiler. Ellers går han på datan å jeg gjør nå annet xsmile9 går helt fint for meg.
 
Vi kan både være stille sammen, og snakke sammen. Snakker sammen om alt mulig :)
 
Back
Topp