Stille eller snakker dere?

B

BoOojaa

Guest
Kan dere sitte stille med partneren deres noen timer i sofaen eller lenger ?
eller snakker dere ofte sammen?
Hva snakker dere eventuelt om?
 
Vi gjør litt beggedeler.
Kan godt sitte i sofaen med en bok hver og ikke snakke hele kvelden.
Også har vi kvelder hvor vi diskuterer alt fra hva vi skulle gjort med 10 millioner til hvilken karakter vi skal spille neste gang vi skal spille noe[emoji28]
 
Vi gjør litt beggedeler.
Kan godt sitte i sofaen med en bok hver og ikke snakke hele kvelden.
Også har vi kvelder hvor vi diskuterer alt fra hva vi skulle gjort med 10 millioner til hvilken karakter vi skal spille neste gang vi skal spille noe[emoji28]
Hva spiller dere? :)
 
Vi og gjør litt begge deler, men blir som regel litt småskravling. I hvert fall fra min side [emoji85]
 
Er så opp og ned, men litt småskravling gjør vi jo :)
 
Begge dele. Skravla kan gå så det synger, men det er utrolig deilig når man bare vegeterer sammen også.
 
Ofte kan vi sitte i samme rom og ikke snakke sammen, men som oftest så blir det utvekslet noen setninger :) kommer også an på om det er noe film som går eller ikke :)
 
Vi snakker lite, spesielt nå, men nå er jeg en tikkende hormonell bombe :oops:
 
Både og. Spørs hvor trøtte vi er også.
Men snakker om alt og ingenting. [emoji4] Kan være alt fra vi har gjort om dagen til gjerne å mimre litt også. Eller fortelle om noe som ikke en gang har med oss å gjøre gitt [emoji23]
 
Vi kan snakke hull i hode på hverandre, men også sitte helt stille akkurat som at den andre ikke skulle vært der
 
Både mannen min og jeg er introverte, men vi har alltid hatt kjempegod kjemi og noe å snakke om. Vi trives med å være stille sammen, gjøre hver vår ting, men oftest da er vi hvert vårt sted i huset. Han på kontoret sitt og jeg i stua. Men vi sitter ofte endel i hver vår ende av sofaen og gjør hver vår ting. Men snakker også mye sammen. Snakker kanskje mest sammen når vi gjør ting sammen, som når vi spiser, går tur, kjører steder osv. :)

Komfortabel med begge deler med andre ord.
 
Back
Topp