Stil på hjemmet

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Hvordan ser hjemmet deres ut? Er dere maximalist eller minimalist? Og følger dere interiørtrender eller har dere en egen stil dere har falt for og holder på?
 
Er nok minimalistisk og tror jeg har en mild form av den nordiske trenden om jeg ikke er helt på bærtur :p
 
Kaos-stil ;)

Litt av alt, nytt og gammel, arvet og kjøpt, litt for mye møbler og altfor mye leker og toppet med en de rot
 
Jeg er vel en maximalist som prøver å være minimalist fordi jeg syntes det er fint. Men har så mange ting og er så glad i alt så da blir det stående fremme.
 
Har ingen spesiell stil, kjøper/ innreder slik jeg liker det :) Vil si at stilen er `hjemmekoselig` :D Nå har vi kjøpt nytt (men gammelt hus), og vi holder på med å pusse opp ett rom om gangen så får se åssen det blir her hjemme etterhvert :happy:
 
Blanding av nordisk, hippie/boho og ungkarsstil (mørke ikea møbler).
 
Kaos-stil ;)

Litt av alt, nytt og gammel, arvet og kjøpt, litt for mye møbler og altfor mye leker og toppet med en de rot
Jeg er vel en maximalist som prøver å være minimalist fordi jeg syntes det er fint. Men har så mange ting og er så glad i alt så da blir det stående fremme.
God beskrivelse på vårt hjem også :p
 
Kaos-stil ;)

Litt av alt, nytt og gammel, arvet og kjøpt, litt for mye møbler og altfor mye leker og toppet med en de rot
Akkurat som her. Skjønner nesten ikke selv hvordan vi får plass til alt.
 
Har funkis-hus så det setter jo en stil i seg selv. Har det forholdsvis minimalistisk, men med litt blanding av moderne stilrent og romantisk... ‍♀️
 
Funkishus med nordisk stil og innslag av gamle retromøbler.
Elsker designmøbler og lamper og gremmes litt over hvor mange penger som har gått til dyre lamper over årenes løp...
 
Vi bor i sveitservilla fra 1917, og jeg kjenner at landstil ligger hjertet mitt nærmest. MEN, jeg liker ikke alt nipset som hører stilen med. Tror nok stilen min passer best under bohem-paraplyen. Noe shabby, noe røft.. Liker godt renheten med nordisk stil også, men føler det kan bli LITT for tomt :p
 
Litt sånn midt i mellom. Driver en interiørbutikk, så naturlig nok blir det med noe hjem av og til. Men prøver å begrense meg, da jeg ikke takler å ha det overfylt. Tenker endel miljø og gjenbruk, så følger ikke trendene slavisk her hjemme. Mer opptatt av at det skal være koselig og personlig
 
Minimalistisk i duse farger (hvitt, lysegrått, beige osv) :)
 
Minimalistisk , klarer ikke å tørke støv så ofte, derfor minst mulig :)
 
Back
Topp