Stikninger og "kramper" i magen..

¤Mum Loves Her Baby¤

Nr. 2 ventes i Februar <3
Jepp.. Som overskriften sier så har jeg hatt kjempe vonde stikninger og krampetrekninger i magen de siste to dagene - og det er ikke innbilning da det er så vondt jeg må krøke meg sammen! :confused: :( Stort sett fra venstre side inn mot midten under navlehøyde.. Auau:oops:

I tillegg er jeg svært lettrørt og humøret går fra blid som en sol, til sint som en drage på null komma niks. Gråter for ingenting.. Dette kan være kroppen som lurer meg. Er jo bare 5 DPO! :oops:

Tør ikke håpe for mye heller da jeg bare blir ekstra knust hvis TR kommer..:(

Hva tror dere?? :rolleyes::rolleyes:

Oppdatert 8 DPO:

Begynte å spotte i dag, lysebrunt slim.. urk :(
Første tegn på TR?

Oppdatert 9 DPO:

1. dobesøk - morgenen med mer spotting, mørkebrunt slim men også spor av friskt blod denne gang
2. dobesøk - nesten bare friskt blod, mer blodig slim, tendenser til lysebrunt.. :(
3. dobesøk - lysebrunt tynn utflod..
4. dobesøk - tyntflytende men ganske mørkerødt og friskt blod.. :( Mer enn de andre gangene, men fremdeles ikke nok til å kalle TR..

I tillegg våknet jeg utrolig tørr og tørst i munnen, med metallsmak.. dumme kroppen som lurer meg hele tiden! Murringer i magen og stikninger innimellom.. litt ømme bryster..
All mat smaker rart og jeg er av og på kvalm... urk!! :confused004 :confused2

Oppdatert 10 DPO:

1. dobesøk morgen - nesten ingenting farge igjen på papiret, stakk en fing inn for å sjekke ståa - fremdeles bare såvidt rød/rosa farge når jeg tørker av på papiret.. :confused004

2. dobesøk - ingen forandring fra morgenen, fremdeles bare såvidt rødfarget utflod

Resten av dobesøkene brunt slim..

------

Våknet utrooolig trøtt, det høyre brystet er ømt, mens det venstre er litt ømt. Syyykt trøtt, sovnet faktisk nesten i bilen til jobb (og jeg kjørte!) samt sitter her og suser.... :help
Våknet også tørr i munnen med metallsmak i dag og kvalm.. har ikke greid å spise noe enda.. (kl. 08.15)

Oppdatert 11 DPO:

Fremdeles spotter brunt, fremdeles metallsmak, fremdeles murring og stikninger men de ømme brystene er kun ømme hvis jeg trykker litt hardt under fra siden. Er nok bare innbilninger alt sammen.. :(

Oppdatert 12 DPO:

Spottet kun friskt tynt blod på morgenen, resten av dagen vekslet mellom lysebrunt og mørkebrun kremete utflod... Fremdeles kun spotting da det kun kommer på papiret og ikke i undertøyet..

Oppdatert 13 DPO, nyttårsaften:

Kom maaaasse slim i dag, urk.. litt usikker på om det var fra restene etter kosestunden i går kveld - eller slim fra meg sort of speak...(ikke flink å tyde hans væsker, men det var veldig eggehvite og seigt.. føler hans kanskje er mer flytende??)

Men ingenting farge.. javel.. men så kom det. Ikke mye, men fremdeles lyserosa/lys rød i farge. Såvidt det var farge på papiret.. spotting igjen med andre ord. Ingen ømme bryst lenger..:(

Målte tempen på samme tid på morgenen, målte først 36,01 (!) og måtte måle engang til og da var den 36,02... så da har tempen definitivt sunket og jeg kan nok bare vente meg TR de neste dagene... :(

Oppdater: TR meldte ankomst ettermiddagen etter en syklus på kun 6 dager.. herlig :mad::(

Har akkurat det samme her.. Fikk kramper i nederste del av magen i dag, humørsvingninger til tusen(noe jeg ikke egentlig pleier - hvertfall ikke sånn), får sånne "stekk smerter" i livmora når jeg hoster/nyser akkurat som sist jeg var gravid...
Men jeg tviiiler... Magefølelsen sier jeg IKKE er gravid ;P
Er vel 6dpo i dag

Har akkurat det samme her.. Fikk kramper i nederste del av magen i dag, humørsvingninger til tusen(noe jeg ikke egentlig pleier - hvertfall ikke sånn), får sånne "stekk smerter" i livmora når jeg hoster/nyser akkurat som sist jeg var gravid...
Men jeg tviiiler... Magefølelsen sier jeg IKKE er gravid ;P
Er vel 6dpo i dag

Vi er ganske likt "på vei" da isåfall :D

Vi får krysse fingrene, magefølelsen min sier ingenting. Jeg har sluttet å tro.. egentlig er den litt god, men det er skummelt å tro noe som helst nå... :smiley-angry003

En ny følelse er det hvertfall! o_O

Vi er ganske likt "på vei" da isåfall :D

Vi får krysse fingrene, magefølelsen min sier ingenting. Jeg har sluttet å tro.. egentlig er den litt god, men det er skummelt å tro noe som helst nå... :smiley-angry003

En ny følelse er det hvertfall! o_O

Vi får krysse :D Magefølelsen min er som regel på bærtur den, så stoler ikke på den :P

Da jeg tørket meg etter dobesøk tidlig i morges så kom det masse lysebrun tynn utflod på papiret på 1. - 2. og biiittelitt på 3. tørk.. Bare 8 DPO og TR har allerede vist sine første spor med spotting altså..:mad:

Er det over for oss denne PP'en også damer?? :(:(

Er det noen som har spottet men også vært gravide? :oops:

Jeg fikk d jeg trodde var mensen 2 sykluser etter at jeg var blitt gravid sist... Er jo veldig normalt å blø litt i begynnelsen av svangerskap, så får håpe d er d som gjør d xsmile5

Er ikke å gjøre noe annet enn å vente å se! Har aldri spottet så tidlig før.. Er jo bare på CD 22! Så får krysse det som kan krysses og vente og se! :rolleyes::)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

JEG ER NYSGJERRIG!!! altså, ingen TR enda sant????? :blob8 Da er d jo virkelig enda lov å håpe altså!!

Back
Topp