Sterk urinlukt

x1x2 tette_og en til

Flørter med forumet
Sorry litt ekkelt innlegg... Jeg bare lurte på om noen av dere har noe erfaring med sterk urinlukt nesten som salmiakk?.. Samtidig syntes jeg utfloden i truseinnlegge kan se litt brunere ut enn tidligere.. Er 1 uke siden sist jeg leverte urinprøve, og da var det ikke noe i veien med urinprøva..

Men er dette noe modningstegn tro ?
 
Jeg ville nok levert en ny urinprøve for å se etter infeksjon..
Drikker du nok? Kan være at den bare er veldig konsentrert også [:)]
 
Slik er min og.. Men mine urinprøver er helt fine...

Her drikker jeg rett og slett ikke nok tror jeg... [8|] Litt dårlig på å få i meg nok vann...
 
Sånn jeg bli rom jeg ikke drikker nok VANN [8|]
Ellers ville jeg nok å fått levert en urinprøve,kun for å sjekke at det ikek er noe [:)]
 
Så kjekt å få svar fra dere[;)] Jeg er nok ikke så flink til å drikke nok nei.. Vann drikker jeg så og si aldri så da blir det litt skjerpings på den fronten fremover[;)]
Skal heldigvis til jordmor på fredag så da tar jeg med en urinprøve da..
 
har det også sånn, men skulle tru æi drakk nok. 2-3 liter vann om dagen + melk, juice, brus, saft. Men min urinprøve igår var helt fin, så regner med det ikke er noe.
 
ORIGINAL: Påatt

Slik er min og.. Men mine urinprøver er helt fine...

Her drikker jeg rett og slett ikke nok tror jeg... [8|] Litt dårlig på å få i meg nok vann...


signerer den, har også sånn urin[8|] og er dååårlig på å drikke i forhold til at jeg tisser ørten ganger om dagen *ta seg selv i nakkeskinnet*
 
Det høres ut som konsentrert urin, etter min erfaring. Den lukter ganske så surt og guffent...

Drikk vann, damer!! Ha en flaske ved dere til enhver tid, så skal dere se at dere plutselig drikker mer enn dere tror [:)]
 
Back
Topp