Sterk svangerskapskvalme

i1997

Andre møte med forumet
Flere som sliter med svangerskapskvalme? Vært kvalm HELE svangerskapet, og da mener jeg fra før jeg fant ut at jeg var gravid. Kastet opp litt nå og da fram til for en uke siden. I en uke nå har jeg kastet opp nesten alt av mat og drikke jeg prøver å få i meg. Fikk afipran av legen, noe som har hjulpet litt med å i hvert fall ikke kaste opp alt, men kaster fremdeles opp mange ganger om dagen. Flere som har det sånn? Vet man gjerne sier at det minsker sannsynligheten for SA, men merker jeg blir urolig når jeg har såpass store problemer med å få i meg mat og drikke :( Tror jeg er 7+4.
 
Jeg:( det er helt forferdelig.. Men begynte ikke å slite ordentlig før for litt under en uke siden, da var jeg på vei inn i uke 6.
Har kun ligget inne den siste uken (var en kjedelig 17. mai i år..) og får omtrent ikke i meg noe mat eller drikke uten at det kommer opp igjen. Blir også bekymret med tanke på at jeg i utgangspunktet ikke veier så mye, har ikke mange kiloene å gå på før jeg virkelig veier for lite..
 
Jeg:( det er helt forferdelig.. Men begynte ikke å slite ordentlig før for litt under en uke siden, da var jeg på vei inn i uke 6.
Har kun ligget inne den siste uken (var en kjedelig 17. mai i år..) og får omtrent ikke i meg noe mat eller drikke uten at det kommer opp igjen. Blir også bekymret med tanke på at jeg i utgangspunktet ikke veier så mye, har ikke mange kiloene å gå på før jeg virkelig veier for lite..
Uff, trist at du også har det sånn, men føles litt godt at jeg ikke er den eneste! <3 Her var heller ikke 17. mai noe å skryte av! Har fått utsatt to av eksamenene mine, så tillater jeg stort sett å ligge i senger og syns synd på meg selv. Har en veldig grei samboer som prøver å hjelpe så godt han kan! Eneste jeg gjør om dagen er å lage middag til meg og han, som det bare er han som spiser :puke_rJeg ringte legevakten på onsdag, hvorpå hun sa det skulle gå fint så lenge det kommer litt urin. Tisser man ikke på hele dagen, da må man inn på sykehuset for intravenøs væske.
 
Har det akkurat som deg, får ikke i meg noe særlig. Men lollipop is, vann og knekkebrød uten noe har gått iblant. Lest meg opp mye og baby tar det den skal ha uansett, så ikke bekymre deg om det! :)
 
Har det akkurat som deg, får ikke i meg noe særlig. Men lollipop is, vann og knekkebrød uten noe har gått iblant. Lest meg opp mye og baby tar det den skal ha uansett, så ikke bekymre deg om det! :)
Uff, det er ikke noe godt å ha det sånn :( Har en venninne som fikk barn for noen dager siden - hun kastet opp hele svangerskapet :( Håper virkelig ikke det går så ille med noen av oss! Ja, fant ut at de der fruitero-isene hjelper, men er forferdelig ekkelt å kaste opp igjen! Nå har jeg til og med kommet dit at jeg våkner av at jeg må kaste opp om natten... Vet babyen mest sannsynlig får det den trenger, men uroer meg likevel :smiley-ashamed005
 
Uff, det er ikke noe godt å ha det sånn :( Har en venninne som fikk barn for noen dager siden - hun kastet opp hele svangerskapet :( Håper virkelig ikke det går så ille med noen av oss! Ja, fant ut at de der fruitero-isene hjelper, men er forferdelig ekkelt å kaste opp igjen! Nå har jeg til og med kommet dit at jeg våkner av at jeg må kaste opp om natten... Vet babyen mest sannsynlig får det den trenger, men uroer meg likevel :smiley-ashamed005
Kaste opp på nattan ja, det har desverre vært mest populært her :p utrolig deilig å bli vekket av at alt er igang!
Jeg har lastet opp siden før positiv test, måtte jobbe hard med å spise og få i meg vann slik st jeg ikke måtte på sykehus :p gikks seg til litt og idag så jeg et lite babyhjerte :)
 
Kaste opp på nattan ja, det har desverre vært mest populært her :p utrolig deilig å bli vekket av at alt er igang!
Jeg har lastet opp siden før positiv test, måtte jobbe hard med å spise og få i meg vann slik st jeg ikke måtte på sykehus :p gikks seg til litt og idag så jeg et lite babyhjerte :)
Ååå, så godt å høre! <3 Syns veldig synd på deg som har kastet opp så lenge da! Men føles vel verdt det når man får se den lille! Hvor langt er du på vei? Jeg skal på tidlig ultralyd om 10 dager! Håper på å se et bankende hjerte da!
 
Back
Topp