Stemte kjønn med ultralyd?

M

Moderator Irene

Guest
Stemte kjønnet med ultralyd eller fikk dere en overraskelse på fødestuen? :)
 
Stemte på alle tre
 
Det stemte. Gutta mine var ikke spesielt sjenerte. ☺️
 
Stemte med begge. Hadde mange ultralyder med begge to etter uke 18 så var umulig å ta feil. Eldste tok dem til å med 3d bilde av kjønnet.
 
Min første stemte, denne her er fremdeles ukjent siden det er en sjenert liten baby men mitt søskenbarn fikk vite 3 ganger at det ble ei lita jente og en gutt kom ut
 
Det stemte på alle. Med guttene var det umulig å ikke se at det var hankjønn, det gjelder også han som er i magen. Null tvil. Med jentene var heller ikke jordmor i tvil, minstesnupp har dessuten en nyrefeil som er mye mer vanlig hos jenter enn hos gutter, noe som gjorde legene sikre i sin sak på undersøkelser etter OUL.
 
Begge stemte her, med eldste var de 99% sikre på jente, med yngste var de mer forbeholdne, så vi regnet med jente men var også forberedt på at det kunne komme en gutt. Jeg har to jenter da, så noen av dem er flinke til å se selv om babyen gjemmer seg. :)
 
Stemte med begge to [emoji173]️
 
med eldste ville vi ikke vite. Med nr 2 stemte det, og det var ingen tvil. Ingen tvil med nr 3 heller, men han har ikke kommet ut og bekreftet det enda ;)
 
Med nr 1 ville vi ikke vite det, med nr 2 stemte det også med nr 3. Jente-jente-gutt
 
Det var ingen tvil med de to første. Så tydelig deres små guttedeler. :)
Denne gangen har vi nå fått beskjed om "mest sannsynlig" jente to ganger. Hvis de sier jente på oul også om tre uker skal jeg kanskje tro på det. :p
 
Stemte med begge :)
 
Stemte på første.
Denne gangen har vi ikke sett kjønn på UL, men jeg vet hva det blir ;)
 
Ja, det stemte. Vi hadde fått samme beskjed på 4 UL så vi følte oss veldig sikre på det.
 
Back
Topp