Stelleveske

Vis vedlegget 268296

Her er jo for eksempel en stelleveske med både kroker og stellematte.

Vis vedlegget 268297

Hvis du heller vil bruke en av de veskene eller sekkene du har fra før kan du kjøpe en slik sammenleggbar matte [emoji4]


Åååh de så fine ut!! Nå fikk jeg lyst på den ene der. Men tror du vesken rommer mye? Eller burde jeg kjøpe en vanlig stelleveske, også ta med en enkel/tynn matte?
 
Det har jeg ikke peiling på [emoji28] Vet ikke noe om denne stellevesken..
 
Si ifra hvordan den er [emoji3] har sett på denne, men syns den ser kjempe stor ut:0
Har fått den nå [emoji4] syns ikke den var så stor. Virket som den var av god kvalitet også [emoji106] Veldig fin.
Eneste minuset er at jeg syns festene sitte så tett på toppen av sekken, så når jeg skulle feste den på vognstyret tror jeg den blir litt i veien...
Tenkte å prøve å kjøpe noen andre kroker for å få festet den litt annerledes. Hvis ikke går den i handlekurven under vogna [emoji1]
 
Jeg har prøvd en del stellevesker og har endt opp tinkafu sin stelleveske med barn nr 2 og det er veldig praktisk med å kunne bære som sekk. Med barn nr 1 ble det bare en skinnveske og den hadde dårlig plass osv.
 
Brukte bare en vanlig, brun, skinnveske jeg. Alt som kan henges på vogna er stelleveske :p :p
 
Back
Topp