Stelleveske

babydrøm2015+2017

Glad i forumet
Oktoberskattene 2015
Sikkert tidlig å begynne å tenke på utstyr, men når man ligger på sofaen kvalm som bare det, er det fint å tenke på noe praktisk!

Noen som har noen skikkelig gode tips til stelleveske? Sist brukte jeg bare en litt stor vanlig veske og syntes ikke det fungerte i det hele tatt...
 
Jeg har tittet på Stokke sin og den virket veldig praktisk! Lommer på utsiden er smart, til smokker og mobiltelefon og sånn.
 
Jeg elsker min Lässig Neckline stelleveske [emoji7]
Rommer mye og ser pen ut
Den finnes i flere farger
10bfb92275d64c4232e880fa9aacde38.jpg
 
Likte emmaljunga si som hører til vognen ganske godt [emoji28]
Det første året måtte jeg ha ei kjempestygg stelleveske som kunne kokvaskes, husker ikke merket men jeg hata den, den va sååå stygg [emoji23] måtte ha den største jeg fant fordi jeg alltid måtte ha med meg masse medisinsk utstyr samt en stor snørrsuge maskin.. [emoji85]
Emmaljunga veska er kanske så ny så den blir jeg å bruke på nytt sammen med vogna, den er kun oppbevart inne og vognbaggen ble bare brukt i under 4 mnd (første 3 mnd turte jeg ikke gå ut) så den ser helt ny ut [emoji7]

(Bilder henta fra google)
Har denne vogna i marineblå (emmaljunga mondial deluxe paris)
807c4ee9b37eb97ecf15e574c720bf98.jpg
77b61bcf81d40c20d04dba0f47b817f9.jpg
 
Kaos sin stellesekk, uten tvil! Orker ikke vanlig stelleveske, stress å bære på når man skal bære etc.
 
Har baby bjørn sin store hardbag fra før, men den tror jeg faktisk ikke blir stor nok. Usikker på hva jeg skal velge. Mulig jeg bare går for en fjellräven ryggsekk rett og slett :)
 
Kaos sin stellesekk, uten tvil! Orker ikke vanlig stelleveske, stress å bære på når man skal bære etc.
Den hadde vi til første. Veldig kjekt for pappaen også at den kan bæres som en sekk:)
 
Har en fra Lässig (skrives det sånn?) etter førstemann som vi var veldig fornøyd med. Stor og god plass til alt vi trengte. Kjøpte den på salg også så den var ikke altfor dyr :) dessuten er den grå så mannen kan også fint bruke den.
 
Mannen fikk velge, han skulle jo også bruke den! Ble en brun ucla bag som har fungert helt fint for oss. Spørs nå når vi må ha med ting til nr 2 også.
 
Blir en svart i skinn fra Storksak eller om den på vogna fungerer. Den som fulgte med vogna vi hadde sist orka jeg ikke...
 
Hadde en emmaljunga exclusive stelleveske sist som jeg likte veldig godt. Har tittet litt på smallstuff sine stellevesker, og de så innmari fine ut
 
Ikke hatt stellebag til noen av de, men en LV -bag. Funka som bare det og den er brukt mye i ettertid også
 
Hadde en emmaljunga exclusive stelleveske sist som jeg likte veldig godt. Har tittet litt på smallstuff sine stellevesker, og de så innmari fine ut

Åja, smallstuff sine er så fine. Hadde så lyst på den når jeg ventet 2.mann, men syns prisen var i overkant :/
 
Slenger meg på her:) er førstegangs og kikker litt på vesker.. Har falt for den som hører til vogna jeg skal kjøpe (emmaljunga mondial deluxe) og lurer på om noen kan gå god for den?:happy: redd den kan være liten..
 
Slenger meg på her:) er førstegangs og kikker litt på vesker.. Har falt for den som hører til vogna jeg skal kjøpe (emmaljunga mondial deluxe) og lurer på om noen kan gå god for den?:happy: redd den kan være liten..
Denne hadde jeg til første, og kommer til å ha den nå også. Jeg har ikke prøvd andre stellevesker, men jeg syns det var god plass i denne. I starten hadde vi stellematte+underlag i den ene innerlommen, bleier og kluter i en av hovedrommene, god plass til klær i det andre hovedrommet, plass til små flasker med sjampo/babyolje/sinksalve o.l. i egne lommer slik at de står stødig, og fremdeles god plass til f.eks. smokker. På utsiden er det en stor lomme med glidelås der vi hadde mobil, nøkler og lommebok. I tillegg er det plass til en kopp eller flaske i hver ende. I starten brukte vi bare denne som overnattingsbag, fikk plass til alt babyen trengte i løpet av en langhelg. Jeg kan absolutt anbefale denne :)
 
Vi har den som høyrer til vogna, Bugboo, er veldig fornøgd med den. Passe stor og så er den fin [emoji4]
 
Back
Topp