Stelleveske

fagerlund

Betatt av forumet
Er det noen som kan anbefale meg en stelleveske?:) helst en som er mulig å få i sort :)
 
Storksak ;) Er jo fantastiske vesker ❤️


❤️Gutt februar 2014❤️
 
Lilleprinsen.no har ei veske som heiter ByStroom Elin som du får i forskjellige fargar. Den har eg lyst på dersom eg ikkje kjøper storksak ;)


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Skravle over 2000 innlegg i sept så kan du kanskje vinne en ;)


TuMmY LoVe

Skulle eg gjerne gjort, men det får eg ikkje til... :( Er for få timar i døgnet :(


❤️Gutt Februar 2014❤️
 
Fjällreven mini...kan gå over til bhg.sekk når h*n begynner der ;) Vi har det til begge våre :)
 
Fjällreven mini...kan gå over til bhg.sekk når h*n begynner der ;) Vi har det til begge våre :)
Den er ikke stor nok for alt som jeg drasser med meg! Men vi har en likevel, vesla fikk til navnefesten:)
 
Den er ikke stor nok for alt som jeg drasser med meg! Men vi har en likevel, vesla fikk til navnefesten:)

Okei...jeg orka ikke drasse på noe unødvendig, så da passa den helt fint ;) Skal sies at flasker og mme hadde en egen gympose..hehe..
 
Noen som har noe erfaring med brio go stelleveskene. Finner bare bilder av hvordan den ser ut på utsiden :)
 
Hvis du har barneutstyrsbutikk i nærheten ville jeg sett der :) da kan du prøvehenge de på vogn også, så ser du hva som fungerer for deg :)
 
Storksak sine er herlige :) har sofia selv og er strålende fornøyd :)
 
Jeg har kjøpt Ryco stelleveske i sort til kun 449,-. Den var best i test og nøytral slik at far også kan bruke den ;-)
 
Er du fornøyd med denne?
God plass og den henger fortsatt sammen. :)
Kostet 160 kr, hadde definitivt gått for denne igjen.
Jeg får stappet to termoser og flasker oppi og, men da blir det i overkant trangt og jeg må ut med masse for å finne ting. Har derfor alt som har med mme å gjøre i en egen liten gympose.
 
God plass og den henger fortsatt sammen. :)
Kostet 160 kr, hadde definitivt gått for denne igjen.
Jeg får stappet to termoser og flasker oppi og, men da blir det i overkant trangt og jeg må ut med masse for å finne ting. Har derfor alt som har med mme å gjøre i en egen liten gympose.
Den ser jo veldig grei ut. Ikke sånn typisk stelleveske liksom :)
 
Back
Topp