Stellematte to go

Ga92

Flørter med forumet
heo, noen som har anbefaling til stellematte som er enkel å dra med seg rundt? :)
 
Har bare brukt den oppblåsbare fra ikea vi.
 
Vi har kjøpt en sånn tynn som man kan brette sammen og ha i stellevesken på ikea.
 
Jeg bestillte en fra ebay. Sammenleggbar i egen praktisk vske, når den brettes ut er det en fin og myk stellematte. Bare søk på det engelske ordet så kommer det masse opp. Tror jeg betalte kun 30-40kr.
 
Jeg bestillte en fra ebay. Sammenleggbar i egen praktisk vske, når den brettes ut er det en fin og myk stellematte. Bare søk på det engelske ordet så kommer det masse opp. Tror jeg betalte kun 30-40kr.
Ja, er masse på eBay, men er veldig skeptisk til å kjøpe fra land utenfor EU mtp kjemikalier/giftstoffer...
 
Jeg hadde bare en som fulgte med stelleveska (Emmaljunga); men den var bitteliten. Så jeg pleide bare å legge engangsunderlag over den.

Denne gangen skal jeg finne noe bedre, så følger denne tråden :D
 
Brukte også bare engangsunderlag sist gang, men vurderer å kjøpe stelleveske med stellematte i denne gangen :)
 
Bruker det sammenleggbare som fulgte med stelleveska og har et lite håndkle i tilegg :)
 
Stellematte fra planet wise, fleece oppå (blir ikke fuktig) og vanntett stoff under, kjempemyk og god, tar lite plass sammenlagt, vaskes på 60 i maskina (90ved behov). Finnes med ulike trykk, eg har kjøpt herifra og må nok få meg en til å bruke mens den andre er på vask. Super når vi er på babysvømming også, så kan ho ligge på den mens eg dusjer [emoji4]
http://lillegullbleier.no/shop/product/planet-wise-stellematte-aqua-swirl
340.jpeg
 
Kjøpte en pakke med engangsunderlag på tgr. Men bruker stort sett den som fulgte med stelleveska fra emmaljunga.
 
Back
Topp