Stellekommode

Spongebob

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
hvilken stellekommode skal dere ha? Finner ingen jeg liker som
Koster en fot og en arm. Finnes der evt en vanlig kommode som har samme høyde som en stellekommode? :)
 
hvilken stellekommode skal dere ha? Finner ingen jeg liker som
Koster en fot og en arm. Finnes der evt en vanlig kommode som har samme høyde som en stellekommode? :)

Vi har kjøpt sundvik stellekommode fra ikea. Har ikke prøvd den, men synes den er fin. Og den tar ikke for stor plass:happy:
 
Jeg har kjøpt troll royal stellekommode. Den er som en vanlig kommode med stelleplate på toppen. Fordelen er at toppen kan tas av slik at det kan brukes som vanlig kommode senere[emoji1]
 
Jeg kjøpte en troll stellekommode med avtagbar stelletopp brukt på finn ☺ God kvalitet med en del rimeligere enn ny.
 
Bruker en kommode fra ikea(husker ikke hva den heter) den er brei og passer perfekt til stellematta vår. :)
 
Jeg har cam stellekommode fra min første, og var veldig fornøyd med den. Nå er jeg veldig fornøyd med badet den står på, for det var veldig knotete og trangt plassen jeg bodde når første ble født. kan ikke huske at den var spesielt dyr heller, og utrolig søte stellematter til den :)
 
Jeg har cam stellekommode fra min første, og var veldig fornøyd med den. Nå er jeg veldig fornøyd med badet den står på, for det var veldig knotete og trangt plassen jeg bodde når første ble født. kan ikke huske at den var spesielt dyr heller, og utrolig søte stellematter til den :)

Er det sånn uten skuffer ?:)
 
Er det sånn uten skuffer ?:)
Nei det er fire skuffer på den, og plass til badekar under stelletoppen. Etter bleietiden er over legger man en vanlig plate på tippen, så den kommoden har vært i bruk hele tiden fra min første var baby til nå :)
 
Nei det er fire skuffer på den, og plass til badekar under stelletoppen. Etter bleietiden er over legger man en vanlig plate på tippen, så den kommoden har vært i bruk hele tiden fra min første var baby til nå :)

Smart:) har du link?:)
 
Vi har Hensvik kommode fra Ikea. Kappet litt på bena for at den skulle passe meg bedre, jeg er kun 163 høy. Har kjøpt Skubb bokser for å organisere den øverste skuffen med bleier, kremer, kluter osv. Veldig fornøyd med denne løsningen fra storesøster.
 
Usikker på om vi skal ha i det hele tatt [emoji848] vi har ikke så god plass!
 
Back
Topp