(stelle)bord/kommode?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Noen som har gode forslag til rimelig kommode i fin høyde til stelling? Evt et stellebord som er greit.

Ønsker et som er greit i pris, og må være stabilt om det skal være praktisk.
(.. Ikke ikea, 2000 i frakt er uaktuelt)
 
Ser du skriver "ikke IKEA", men jeg nevner allikevel. Vi har en helt enkel stellebenk fra IKEA. Tror det kostet oss rundt 300kr for benken med matte og trekk. Og så kan man kjøpe praktiske holdere og knagger til å feste på siden, i tillegg til at du kan kjøpe typ kurver til å holde orden på saker og ting i hyllen under stellematten.

Kun et tips til tross du nevner ikke IKEA.

På barnerommet har vi en kommode (atter en gang IKEA) som vi bruker til rask skift av tissebleie).

Håper du får tips av andre her på andre stellebenker:)
 
Ser du skriver "ikke IKEA", men jeg nevner allikevel. Vi har en helt enkel stellebenk fra IKEA. Tror det kostet oss rundt 300kr for benken med matte og trekk. Og så kan man kjøpe praktiske holdere og knagger til å feste på siden, i tillegg til at du kan kjøpe typ kurver til å holde orden på saker og ting i hyllen under stellematten.

Kun et tips til tross du nevner ikke IKEA.

På barnerommet har vi en kommode (atter en gang IKEA) som vi bruker til rask skift av tissebleie).

Håper du får tips av andre her på andre stellebenker:)
De har sååå mange greie på ikea, men det blir dessverre godt over 2000 i frakt på tyngre ting derfra, og det er for meg uaktuelt.. Bor 6 timer unna ikea også, så er heller ingen løsning å kjøre selv :/
 
De har sååå mange greie på ikea, men det blir dessverre godt over 2000 i frakt på tyngre ting derfra, og det er for meg uaktuelt.. Bor 6 timer unna ikea også, så er heller ingen løsning å kjøre selv :/
Å!!! Ser den. Kan sjekke ut jollyroom? De har mange i ulike prisklasser, men usikker på det med frakt.
 
Å!!! Ser den. Kan sjekke ut jollyroom? De har mange i ulike prisklasser, men usikker på det med frakt.
De har gratis frakt over 1000 i alle fall [emoji4] Får bare se om jeg ikke får flere tips. Lurte mest på en vanlig kommode, i riktig høyde. Blir sikkert billigere [emoji85]
 
Back
Topp