Stavanger?

Trettheten tok helt overhånd her - håper dere har det fint på kafe :) Snakkes :)
 
Hei :) Jeg har ikke kommet inn på babyverden på en måned, så har falt litt ut :) ¨Og var for dårlig til å dra sist Stavangertreff. Men nå føler jeg meg klar :)Håper dere har møttes og hatt det kjekt! Er det satt opp noe nytt treff?
 
Hei! Jeg kunne også være interessert i å være med på treff og bli kjent :)
Noen planer for treff i januar?
 
Heisann :)

Jeg vil også gjerne møtes igjen :)

Kan noen ta ansvar for å sette opp treff og reservere bord? Tirsdager kl 19 har passet for folk før jul, så kanskje greit å ta utgangspunkt i det. Siste treff var i Stvg, så denne gang må bli i Sandnes slik vi ble enige om.

Hilsen meg :)
 
Hei og godt nyttår til dere alle :)
Hva sier dere til et treff 21 januar kl 19 på Sandnes brygge? Jeg kan godt ta meg av bestilling av bord etter hvert hvis dagen passer for flere.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Oki :) Ja jeg kan godt ta ansvar for neste Stavangertreff, for jeg vil helst møtes i Stavanger. Så da må noen andre ta ansvar for Sandnestreffet da :) Ble det ikke avtalt noe treff sist dere møttes?
 
Nei har ikke avtalt noe, pleier å ta det her inne.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Hei og godt nyttår til dere alle :)
Hva sier dere til et treff 21 januar kl 19 på Sandnes brygge? Jeg kan godt ta meg av bestilling av bord etter hvert hvis dagen passer for flere.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Passer fint for meg :)
 
Jeg har ikke mulighet til å delta den 21. Men blir gjerne med på treff senere igjen:)
 
Ja her var det ganske dødt. Fungerte veldig fint før jul.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Var mye liv her før jul ;)
 
Last edited by a moderator:
Hei folkens. Her var det lite respons på treff i sandnes. 21. jan. Da avlyser vi bare det.
Oki :) Ja jeg kan godt ta ansvar for neste Stavangertreff, for jeg vil helst møtes i Stavanger. Så da må noen andre ta ansvar for Sandnestreffet da :) Ble det ikke avtalt noe treff sist dere møttes?
Har du "lykkenerkjærlighet" lyst å prøve deg på å ordne et treff i stavanger? Kanskje flere er med på det.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg er med på treff både i Sandnes/Stavanger, men kanskje lurt å prøve oss på Stavanger siden treff i Sandnes fikk lite respons akkurat nå?
 
Last edited:
Her klikker dataen helt, så ble litt innlegg fra meg, ja...

Håper det går bra med alle sammen - og at vi kan møtes på ny ;)

NB. Det trenger ikke å være en hel gjeng som møtes for at det skal bli vellykket etter min mening. På siste treff før jul var vi tre jenter som møttes, og det var veldig koselig :) For min del kan jeg godt møte noen av dere tirsdag 21 jan kl 19 i Sandnes (eller Stavanger, samme for meg) om noen skulle ønske det.
 
Last edited:
Nå har kanskje de fleste forsvunnet herfra. Jeg skulle gjerne likt å visst om det har blitt avtalt noe treff! Noen som kan gi respons på innlegget mitt? ;)
 
Det e ikkje avtalt någe ennå. Blei ytra et ønske om et treff idag og lenger har d ikkje komt i planleggingå. Eg har foreslått ein torsdag om ikkje så lenge på Blue Bird Kaffebar v/ byterminalen i Stavanger, mn dette va bare for ein time siden ca.. Vil holda dg oppdatert :)
 
Back
Topp