Status - fødested

Ullevål (både vanlig fødeavdeling og ABC)
Fortsatt god kapasitet til å ta inn fødende ;) «alle som kommer hit nå får plass» -sitat jordmor :)
Virker dessuten usedvanlig stille og rolig i gangene når vi var der! God temperatur og fint nyoppusset barselhotellet
 
Hehe xsmile5
Holdningene til mange av jordmødre og legene der er ganske kald :smiley-angry016
Så håper på å slippe å føde der..
Haha, huff, tenkte mer på været :p har to søsken som bor der og de snappan som kommer derifra e like morsom hver gang. Krysser fingrene for at du slipper :)
 
Vært på føden på ahus til undersøkelse i dag, og jordmor sa det var veldig hektisk i dag. De har nå opp mot fullt, men sier at det også kan snu raskt igjen :)
 
Stappa på Kalnes, tomt for babysenger :p fikk sove på fødestua første natta. Helt greit det altså, dobbelseng.
 
Kalnes har kjempe stor pågang i juni/ begynnelsen av juli, men det virker til at dem tar seg god tid uansett :) Var innom der for 2 uker siden, super søte og gjorde fin jobb. Er selv sykepleier, så er nok en overgjennomsnittet vanskelig pasient
 
Stille og rolig på Kongsberg. Flott personale som er utrolig imøtekommende og behjelpelige :) Barsel ganske full, men fortsatt kapasitet. :) Drammen og var helt OK. Vi fikk familierom fordi vi kom såpass langveis fra, men tror egentlig det var ganske fult. Alikevell rolig stemning og tilgjengelig personale :) nyfødtintensiven var utrolig behjelpelige og dyktige!!!
 
Stille og rolig på Kongsberg. Flott personale som er utrolig imøtekommende og behjelpelige :) Barsel ganske full, men fortsatt kapasitet. :) Drammen og var helt OK. Vi fikk familierom fordi vi kom såpass langveis fra, men tror egentlig det var ganske fult. Alikevell rolig stemning og tilgjengelig personale :) nyfødtintensiven var utrolig behjelpelige og dyktige!!!
Veldig greit å vite. Håper på rier som tar seg opp i dag. Samtidig tør jeg ikke håpe.

Dem sa at hvis dem ikke hadde kapasitet fikk ingen familierom. Og hadde dem kapasitet fikset dem det. For før var det bare spesielle rom som var det. Veldig begrenset.
 
Drammen har vært litt texas i dag, jeg skulle settes igang, men de fikk ikke tid, så jeg har dratt hjem for kvelden. Håper på en roligere dag i morgen.
 
Vet noen når vaktskifte på Kalnes er ? Kl 7 eller 8
 
Noen som har vært på riksen? Jeg glemte å spørre da jeg var på poliklinikken forrige uke.
Sniker

Hadde ikke hjulpet å spørre da heller.
Dette er ting som kan snu ila en time..
 
Back
Topp