Status - fødested

Oppdatering fra ahus på søndag når jeg var der på falsk alarm var at de har hatt fler dager med inntaksstopp fordi det har vært så mange der, men det varierer fra dag til dag.

På søndagen var det stille på føden og fler ledige rom, dagen før hadde der vært kaaaaos. Så vanskelig si. Men temperaturen var helt ok, var litt bekymret for det faktisk :p
 
Jeg har termin idag og skal føde på KK... hva skjer når det er fullt?

Da har det sikkert roet seg litt til du går i fødsel! Jeg har to uker igjen så stresser ikke. Fødte på kk sist, sommerbaby det også. Skal sies at mange av mine venner har hatt både fin fødsel OG fint barselopphold der, så man kan være veldig heldig![emoji254] Fødsel ble alt i alt fin, men jordmor løp rundt(!) og måtte bistå i keisersnitt. Vi var altså mye alene på rommet, måtte til slutt tvinge hun som skulle følge med meg om å sjekke åpning etter hun sa det sikkert ikke var det flere ganger - men det var full åpning der gitt[emoji28] Barseloppholdet ble dessverre elendig også. Krysser fingrene for at det er blitt bedre der nå enn i 2014![emoji2] Det går bra uansett, jeg gleder meg til å prøve igjen :)
 
Da har det sikkert roet seg litt til du går i fødsel! Jeg har to uker igjen så stresser ikke. Fødte på kk sist, sommerbaby det også. Skal sies at mange av mine venner har hatt både fin fødsel OG fint barselopphold der, så man kan være veldig heldig![emoji254] Fødsel ble alt i alt fin, men jordmor løp rundt(!) og måtte bistå i keisersnitt. Vi var altså mye alene på rommet, måtte til slutt tvinge hun som skulle følge med meg om å sjekke åpning etter hun sa det sikkert ikke var det flere ganger - men det var full åpning der gitt[emoji28] Barseloppholdet ble dessverre elendig også. Krysser fingrene for at det er blitt bedre der nå enn i 2014![emoji2] Det går bra uansett, jeg gleder meg til å prøve igjen :)

Okei, krysser fingrene :D
 
Våknet 0330, reiste meg opp og vannet gikk. Dro til sykehuset i Tønsberg kl 0430. Fødte kl 11. Helt fult her, men allikevel en super opplevelse
 
Jeg skal bli satt igang på Ullevål, og kjenner jeg blir litt stressa om det er fullt, da vet jeg at jeg blir nedprioritert :confused:
 
Og på Levanger gikk de fra rolig til smekkfullt fra jeg kom inn til vi ble sendt hjem i dag. :p Ikke at vi merka så mye til det da, fremstod som veldig rolig på barsel selv om det var endel trykk. :)
 
Ganske Fullt på AHUS når jeg lå inne til observasjon fra onsdag til torsdag, derfor ville de ikke sette meg i gang. Så nå ligger jeg hjemme med vonde, men uregelmessige rier siden igår kveld. 2 dager på overtid...
 
Vet ikke om det er fult her på Kalnes, men er ihvertfall ganske hektisk både på observasjonspost, føde og barsel :) men de er veldig fine her, og bruker god tid
 
Vet ikke om det er fult her på Kalnes, men er ihvertfall ganske hektisk både på observasjonspost, føde og barsel :) men de er veldig fine her, og bruker god tid
Jeg og, hadde termin igår. Kanskje vi får barna samtidig? :p
 
Var rolig på kvinneklinikken lørdag til mandag :) vi hadde en kjempefin fødsel og barselopphold!
 
Back
Topp