Starter å prøve nå (april/mai).

Det er helt teit å si dette her, men akkurat mensmurringer og svamp/bomull/dust i huet var jeg VEEELDIG tidlig. Jeg tok test nettopp på grunn av dette tredje gangen (etter 2xSA) og den var positiv gitt (tar test på IKM altså, men likevel), jeg hadde mine sterke mistanker;) Videre var jeg også ganske sur og sint (som jeg ikke er til vanlig) og mannen kalte meg bare løven :p
Jeg sier ikke at det ER sånn med deg, men det at man føler det er for tidlig betyr ikke at kroppen ikke tidlig (etter egget har festet seg vel å merke) ikke gir tegn som kan være mensen men som kan være graviditet også :) Lykke til med testingen og letingen etter symptomer :)

Tusen takk! Og nå måtte jeg le HØYT så mannen kikket rart på meg da jeg leste "svamp/bomull/dust i huet", for jeg føler at det f... meg har blitt helt tomt mellom ørene mine den siste uka[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Endelig har uken der jeg tror/forventer at EL kommer. Men man vet jo aldri. Er spent men også realist. Har lest mye på nett i det siste. Prøver derfor å tenke at vi starter en prosess nå. Mest sannsynlig vil det ta noen måneder før det klaffer. Håper det klaffer for flere her. Skriv hvis dere begynner å teste og har en gledelig nyhet!
 
Hatt en liten pause men nå skal vi prøve på nr 2 igjen [emoji5] fikk mensen i går og når den er over så er vi klar [emoji3]
 
Hvordan går det med dere i dpo-land? [emoji4]

Døøøøør av rastløshet.. 7dpo..var dust og testa i dag- visste jo at den kom til å vise nettopp blendahvit. Men utrolig nok var det litt "avstressende", det høres jo helt rart ut. Men tror det har med å gjøre at jeg fikk justert forventningene mine litt ned. det skader mildt sagt ikke. Hvordan går det med deg?
 
Døøøøør av rastløshet.. 7dpo..var dust og testa i dag- visste jo at den kom til å vise nettopp blendahvit. Men utrolig nok var det litt "avstressende", det høres jo helt rart ut. Men tror det har med å gjøre at jeg fikk justert forventningene mine litt ned. det skader mildt sagt ikke. Hvordan går det med deg?

Hehe, fort gjort[emoji85] står sikkert å gjør det samme selv da jeg kommer dit[emoji28][emoji23] denne pp gikk rett vest tror jeg[emoji85] så satser på neste[emoji6]
 
Hehe, fort gjort[emoji85] står sikkert å gjør det samme selv da jeg kommer dit[emoji28][emoji23] denne pp gikk rett vest tror jeg[emoji85] så satser på neste[emoji6]

Skal sannsynligvis holde deg med selskap, har mista helt trua men samtidig er det litt godt å ikke være så stressa nå også[emoji8]
 
Skal sannsynligvis holde deg med selskap, har mista helt trua men samtidig er det litt godt å ikke være så stressa nå også[emoji8]

Jeg og fikk en merkelig ro[emoji4] men jeg krysser fortsatt fingra for deg[emoji8]
 
Back
Topp