Starter å prøve nå (april/mai).

Venter og venter på at tiden skal gå og EL skal nærme seg. I slutten av neste uke tror jeg. Blir spennende å følge med på dere som er i dpo-land. Håper på mange spirer. :D

Jeg blir så tullete utålmodig av detta her så må roe litt tror jeg[emoji85] men så artig og følge dere alle[emoji4]
 
Klikker jeg og[emoji15][emoji85][emoji23]alt går så saaaakte!

Det stemmer[emoji85][emoji28] EL-testen i dag var svakere enn i går også, så da har sikkert EL vært[emoji28] kjett å ikke ha peiling[emoji13]
 
Dere som har vært gravide før, eller som er det nå, kan dere ikke dele litt hva slags symptomer dere hadde de ulike dpo? For å gjøre ventetiden litt kortere for oss som går og kjenner etter..[emoji12]
 
Dere som har vært gravide før, eller som er det nå, kan dere ikke dele litt hva slags symptomer dere hadde de ulike dpo? For å gjøre ventetiden litt kortere for oss som går og kjenner etter..[emoji12]

Jeg tror hjernen min kobla helt ut[emoji85] hadde "mensmurringer" i over 2! uker før jeg googla det og alt som kom opp var gravid[emoji28][emoji23] hadde ikke slått meg i det hele tatt at jeg kunne være det! Følte meg rimelig dum kan du si. Hadde ikke regelmessig mens og prøvde ikke aktivt, bare skjedde det så skjedde det[emoji6] murringene startet nok rett etter at egget festa seg tenker jeg. Sto gravid 2-3 på den digitale.
 
Jeg tror hjernen min kobla helt ut[emoji85] hadde "mensmurringer" i over 2! uker før jeg googla det og alt som kom opp var gravid[emoji28][emoji23] hadde ikke slått meg i det hele tatt at jeg kunne være det! Følte meg rimelig dum kan du si. Hadde ikke regelmessig mens og prøvde ikke aktivt, bare skjedde det så skjedde det[emoji6] murringene startet nok rett etter at egget festa seg tenker jeg. Sto gravid 2-3 på den digitale.

Takk for at du deler! :) er egentlig litt motiverende å høre om andres symptomer..jeg har mens-liknende smerter nå, sånn tidvis, de kommer og går litt. Men har konkludert med at det er for tidlig til å ha noe med en evt kommende graviditet å gjøre, siden jeg bare er 3dpo. Så forvirringen er litt komplett. Erkjenner at det er en del jeg helt sikkert innbiller meg, men akkurat de murringene er så tydelige at de er ikke til å ta feil av...
 
Takk for at du deler! :) er egentlig litt motiverende å høre om andres symptomer..jeg har mens-liknende smerter nå, sånn tidvis, de kommer og går litt. Men har konkludert med at det er for tidlig til å ha noe med en evt kommende graviditet å gjøre, siden jeg bare er 3dpo. Så forvirringen er litt komplett. Erkjenner at det er en del jeg helt sikkert innbiller meg, men akkurat de murringene er så tydelige at de er ikke til å ta feil av...

Krysser fingra for at spira sitter[emoji2][emoji178] og at det er symptomer du kjenner[emoji6]
 
Dere som har vært gravide før, eller som er det nå, kan dere ikke dele litt hva slags symptomer dere hadde de ulike dpo? For å gjøre ventetiden litt kortere for oss som går og kjenner etter..[emoji12]

Sist jeg var gravid ble jeg veldig øm nederst i magen. Det ble jeg før jeg tok jeg tok g-test. Tok g-test 13 dpo. Når jeg var ca 5-6 dpo kjente jeg at det stakk nederst i magen. Våknet av det. Temperaturen min steg til litt over 37 grader. Har alltid 36 grader. Ellers hadde jeg lite graviditetssymptomer. Kvalme, ømme pupper etc kom ikke før i uke 7 hos meg.
 
Er det flere som får vondt i magen etter sex rundt eggløsning? Jeg har alltid fått litt vondt i eggstokkene ved eggløsning, men jeg vet ikke om det er når eggblåsene vokser, eller egget slipper... noen ganger det siste året har jeg fått utrolig vondt etter sex. Jeg trodde eggløsning var for 2 dager siden, men det er i dag det gjør vondt etter sex..:blackeye:

Vi prøver egentlig ikke denne måneden, venter til neste. Så det spiller ingen rolle nå egentlig når eggløsning er eller var.
Jeg har aldri prøvd eggløsningstest, men det skal jeg gjøre neste måned! Forhåpentligvis finner jeg ut hva som skjer i kroppen når jeg har vondt, og så kan jeg ha super oversikt på eggløsning:happy:
 
Takk for at du deler! :) er egentlig litt motiverende å høre om andres symptomer..jeg har mens-liknende smerter nå, sånn tidvis, de kommer og går litt. Men har konkludert med at det er for tidlig til å ha noe med en evt kommende graviditet å gjøre, siden jeg bare er 3dpo. Så forvirringen er litt komplett. Erkjenner at det er en del jeg helt sikkert innbiller meg, men akkurat de murringene er så tydelige at de er ikke til å ta feil av...

Det er helt teit å si dette her, men akkurat mensmurringer og svamp/bomull/dust i huet var jeg VEEELDIG tidlig. Jeg tok test nettopp på grunn av dette tredje gangen (etter 2xSA) og den var positiv gitt (tar test på IKM altså, men likevel), jeg hadde mine sterke mistanker;) Videre var jeg også ganske sur og sint (som jeg ikke er til vanlig) og mannen kalte meg bare løven :p
Jeg sier ikke at det ER sånn med deg, men det at man føler det er for tidlig betyr ikke at kroppen ikke tidlig (etter egget har festet seg vel å merke) ikke gir tegn som kan være mensen men som kan være graviditet også :) Lykke til med testingen og letingen etter symptomer :)
 
Back
Topp