Starter å prøve nå (april/mai).

Haha! Det er ikke lett å være mann når dama blir helt sprø:woot:
Bra plan! Kanskje løsningen hadde vært at man selv ikke visste når det er størst sjanse... Jeg får helt oppheng på datoer og symptomer, men skal prøve å roe ned litt :p

Haha, jeg og..og det irriterende er jo at da går tiden så ekstremt sakte..nå har jeg gnålt i dagevis om å få smiley på cb, og nå gnåler jeg om at det må bli borte så jeg kan konstatere at jeg er i dpo.. Ikke lett å tilfredsstille om dagen![emoji23] du som har fra før, når testet du positivt sist?
 
Haha, jeg vet-stakkars mann! Vi fikk hvertfall snakket og han ga egentlig uttrykk for at han legger presset på seg selv på egenhånd.. Men strategien neste pp (som jeg håper ikke kommer) blir å ikke fortelle han om hvilke dager som er mest aktuelle [emoji6] så slipper han å tenke på det..

Det høres ut som en bra plan[emoji4][emoji106] Håper du slipper å bruke den da[emoji6]
Hvis jeg finner EL så tror jeg at jeg skal holde munn, hvis jeg klarer[emoji28]
 
Er det noen av dere som gjør noe for å øke EL-slim og slik?[emoji4]
 
Haha, jeg og..og det irriterende er jo at da går tiden så ekstremt sakte..nå har jeg gnålt i dagevis om å få smiley på cb, og nå gnåler jeg om at det må bli borte så jeg kan konstatere at jeg er i dpo.. Ikke lett å tilfredsstille om dagen![emoji23] du som har fra før, når testet du positivt sist?

Ja, forrige måned var utrolig lang! Så på en måte har jeg ikke lyst å holde oversikt over eggløsning og IKM, det tar lissom overhånd:confused: men det er helt umulig å ikke sjekke datoene.

Jeg testet positivt når jeg var gravid med sistemann, så det er vel 8,5 år siden nå, siden han blir 8 i sommer....
 
Ja, forrige måned var utrolig lang! Så på en måte har jeg ikke lyst å holde oversikt over eggløsning og IKM, det tar lissom overhånd:confused: men det er helt umulig å ikke sjekke datoene.

Jeg testet positivt når jeg var gravid med sistemann, så det er vel 8,5 år siden nå, siden han blir 8 i sommer....

Skjønner jeg godt, det opptar all tankevirksomhet her.. Vanskelig å ikke røpe seg til noen også synes jeg. Og slitsomt å gå og kjenne etter kroppen hele tiden..[emoji15] husker du om du var mange dpo før du fikk positiv? Er så i tvil på når jeg skal sjanse på å teste etterhvert..
 
Skal du bruke den ifm temping eller bare registrere syklus? Jeg bruker "min kalender" og er veldig fornøyd med den!

Denne:

3250d02946cd8ed4db57343e2bf4dadd.png
 
Skjønner jeg godt, det opptar all tankevirksomhet her.. Vanskelig å ikke røpe seg til noen også synes jeg. Og slitsomt å gå og kjenne etter kroppen hele tiden..[emoji15] husker du om du var mange dpo før du fikk positiv? Er så i tvil på når jeg skal sjanse på å teste etterhvert..

Jeg mener at jeg testet noen få dager før Ikm, men husker ikke hvor mange dpo det var.Første var planlagt og på pp2, og neste var ikke planlagt. :happy:

Før vi bestemte oss for å sette i gang har jeg hatt to ganger hvor jeg mener jeg vært gravid, men så kom mensen på dag 32-33... Jeg har som oftest syklus på 27 dager. Men ingen av gangene har jeg testet positivt...Så vet ikke om det vært graviditet....
 
Hurra! Dagens test negativ, nøyaktig 24 timer etter gårsdagens positive.. Og vi fikk lagt inn aksjer i går ca kl 15, + i forgårs. Dpo-land i morgen, here i come![emoji1317] kom igjen egget![emoji1319]
d772239d7c6dd80accfa840df86bc002.jpg

Hurra[emoji2] Så spennende[emoji2][emoji271]
 
EL-testene har kommet i posten, så da er det bare å teste i vei[emoji16] glemte helt urinprøveglass da[emoji85]
 
Back
Topp