St1gal`s Dagbok på vei til petriskålen.

Så flink var jeg å oppdatere! haha.. Var ingen baby i januar iallefall, men nå ser det ut som jeg har klart å bli gravid gitt! [emoji14] Lettere sjokkert kan man si. Jeg skulle ut på en liten helgetur, og tente at jeg burde ta en test i tilfelle jeg kunne tenke meg å ta en pils. Måtte 2 to tester, og en dagen etter med ukesindikator, og alle viste gravid [emoji14] Så da får vi se om den klorer seg fast eller ikke. Usikker på hvor langt jeg eventuelt er, men troooor jeg er ca 8 uker nå [emoji14] Ikke rart jeg har vært sliten og trøtt i det siste, og sovet dubb sammen med lille på dagen [emoji14] Fastlegen har fått sendt henvisning til spesialist for tettere oppfølging og mulig sutur. Dette er helt uvirkelig og villt! [emoji14] Men som jeg sa, gjenstår å se om mageboeren klorer seg fast!
Oj så gøy[emoji7][emoji7] Gratulerer så mye, og håper den klorer seg godt fast[emoji16][emoji173]
 
Gratulerer så mye[emoji173]️ håper lille spiren blir værende helt til termin[emoji7][emoji7]
 
Usj, dårlig følelse her altså..Tror jeg er 9+3.
Ultralyd i morgen, men har en uggen følelse på at noe er galt. Men det behøver det ikke være altså. Jeg har vondt i magen og ryggen, med en del murringer. Små blødninger, men det kan komme av lutinusen selvfølgelig. Men det er aldri hyggelig å blø. Er ikke mye, men tatt seg opp litt fra i går. Dropper å sette lutinus i kveld, i håp om at jeg skal slutte å blø til i morgen. Krysser fingrene! I morgen er det også minsten sin 1.årsdag! <3
 
Det er aldri kjekt med blødning men kan det jo være ufarlig. Hvorfor dropper du lutinus? Den gir jo progesteron som er nødvendig. Har du fått beskjed at du bør toppet?
Forreste, gratulerer med 1 års dagen til mini! [emoji4]
 
Jeg droppet fordi jeg var redd at det var den som i utgangspunktet var grunnen til blødningen. I tillegg er lutinus noe herk når man skal undersøkes nedentil. Jeg har vært litt av og på lutinus, med pauser innimellom.
Ultralyd i dag, og det kan se ut som jeg mister. Enten mister jeg, eller så er jeg mye mindre kommet enn antatt. Både jeg og legen tror det første. Blødningene har også tatt seg opp. Tok hcg test, og skal inn å ta en ny neste mandag. Ny kontroll hos lege onsdag. Da regner vi med vi er klokere. Har fortsatt noe graviditetstegn, men går ut ifra at jeg har mistet dessverre..
 
Jeg droppet fordi jeg var redd at det var den som i utgangspunktet var grunnen til blødningen. I tillegg er lutinus noe herk når man skal undersøkes nedentil. Jeg har vært litt av og på lutinus, med pauser innimellom.
Ultralyd i dag, og det kan se ut som jeg mister. Enten mister jeg, eller så er jeg mye mindre kommet enn antatt. Både jeg og legen tror det første. Blødningene har også tatt seg opp. Tok hcg test, og skal inn å ta en ny neste mandag. Ny kontroll hos lege onsdag. Da regner vi med vi er klokere. Har fortsatt noe graviditetstegn, men går ut ifra at jeg har mistet dessverre..
Men er da ikke lurt å droppe Lutinus. Den kan jo føre til blødninger pga den gir skjøre slimhinner, men går ikke utover fosteret.
Håper du får noen gode svar:Heartred
 
Håper du ikke mister. :Heartred

(Du burde ikke ta pauser fra Lutinus under graviditet. Fall i progesteron er kroppens signal for å skifte slimhinne. Så om man får et kraftig nok fall i progesteron vil kroppen avstøte livmorslimhinnene, selv om det er et levedyktig embryo der.)
 
Back
Topp