St1gal`s Dagbok på vei til petriskålen.

Yey:D Jeg visste jo nyheten fra før jeg:D Håper han får barnehageplass. Du er tøff som går hjemme med han etter det du har opplevd! De er høyt og lavt i denne alderen:p
 
32 uker!!! Tenk at nå blir det snart baby igjen! Så til alle her inne: det er håp for alle! Etter 11 år med prøving og feiling, kan vi nå også vise til suksess![emoji170][emoji170] Snart har vi 2 gullgutter![emoji170][emoji170]
 
33+2
Må lage en note to self her, for jeg syns å huske at jeg fikk uren hud rett før fødsel sist.. Så nå har jeg bladd igjennom dagbokne for å kunne finne noe...
37+3 forrige gang, skrev jeg om uren hud i noen dager, og at deler av slimproppen gikk.. SÅ håper at ikke det betyr at babyen kommer om ca 2 uker!! :p
HAr ikke sett noe til slimproppen enda da heldigvis.
Mye kynnere, og bekkenløsningen er ikke snill! :/
Jaja, snart påske!
 
Kan være mange grunner til uren hud [emoji5] kanskje du har spist masse potetgull eller snop for eksempel?

Vi må jo bare regne med at lille holder seg inni der til det er meninga at den skal ut [emoji8]
 
Jeg har iallefall ikke spist mer potetgull og snop enn vanlig[emoji23] og kviset i ansiktet bruker jeg ikke å ha.
34+3 i dag forresten.. Var på kontroll på tirsdag, og da så alt fint ut iallefall. I dag er jeg litt løs i magen. Må inn i dagboka å se om jeg har skrevet noe om det i forrugw svangerskap. Har gått fra å nesten være forstoppet, til fri flyt![emoji23]
 
Forresten.. vonde ryggsmerter i dag, som sitter lengre opp i ryggen. Har jo også smerter som vanlig i korsryggen, men nå et omtrent hele ryggen kaputt..
 
34+6
Tenk i morgen er jeg 35 uker!! Hjelpe meg!! Det er snart fødsel!
I dag er bekkenløsningen mye bedre! :p Måtte inn å lese i dagboka fra forrige igjen, og slik hadde jeg det en uke før fødsel sist også! Håper ikke at det kun er en uke til fødsel!!! Jiises! Har da ikke pakket fødebag engang!! haha Lurere på om hodet er festet siden det virker bedre? Vet at det ofte ikke gjør det med flergangsfødende, men noe har iaf skjedd. Sysn ikke magen har sunket dog :p
Har mye kynnere om dagen, og på kveldstid kan de være så sterke at jeg føler jeg ikke får puste skikkelig, og nesten kaldsvetter litt!
Måtte forresten ty til å kjøpe støttestrømper i går! Og det var jammen meg deilig altså!
 
37+0
Litt av slimproppen gikk i går, litt mer i dag.
Skal på sykehuset i morgen for å fjerne cerglagen. 2åringen skal på rilvenning i barnehagen dagen etter. Så nå må den bare bli liiitt til... [emoji85][emoji86][emoji87]
 
37+0
Litt av slimproppen gikk i går, litt mer i dag.
Skal på sykehuset i morgen for å fjerne cerglagen. 2åringen skal på rilvenning i barnehagen dagen etter. Så nå må den bare bli liiitt til... [emoji85][emoji86][emoji87]

Oi oi oi! [emoji3] spennende!
Er vel litt tidlig enda, så du får prøve å knipe igjen [emoji6]
Godt de sjekker deg i morgen da.
 
Tja..mista slimproppen omtrent 14 dager før sist, og fikk 14 dager før termin, så helt innafor [emoji23]
 
Tja..mista slimproppen omtrent 14 dager før sist, og fikk 14 dager før termin, så helt innafor [emoji23]

Aha! [emoji28]
Jeg har aldri født før så aner ikke hvordan disse tingene forløper [emoji6] Trodde det var nære på når slimproppen gikk [emoji87]
Men så bra, da ligger du helt perfekt ann i løypa! Herlig [emoji3]
 
Ja alt er jo individuelt da, så ikke godt å si. Noen mister den dagen før også.
Fikk fjernet cerglagen som planlagt i dag, og det gikk mye lettere enn sist! Ikke fullt så vondt nå heldigvis. Legen bekreftet også at han så mye slim. Så da blir det vel om ikke lenge. Spennende. Barnehagerillvenning i morgen, så håper det går greit!
 
37+2
Note to self: tørre neglebånd, litt kviser, mer slim..
 
Glemte; slimete i halsen...
 
39+6
Still no baby!!
Holder på å bli gal her! Hadde jo forventet at baby kom lenge før tiden! :p Så jeg er jo på "overtid" med ett par uker alt!
Kynnerene er veldig sterke, og sliter med å puste når de kommer. For ca en uke siden merka jeg råmelk, og har slimet en del. Ingen sikre tegn på at fødsel er i nærheten, så jeg er utrolig utålmodig! Nåååå må baby komme!!!
 
39+6
Still no baby!!
Holder på å bli gal her! Hadde jo forventet at baby kom lenge før tiden! :p Så jeg er jo på "overtid" med ett par uker alt!
Kynnerene er veldig sterke, og sliter med å puste når de kommer. For ca en uke siden merka jeg råmelk, og har slimet en del. Ingen sikre tegn på at fødsel er i nærheten, så jeg er utrolig utålmodig! Nåååå må baby komme!!!
Riktig lykke til med fødselen når den endelig setter i gang :D
 
Masse lykke til med fødsel når den tid kommer:joyful::Heartred
 
Baby kom forresten 22.mai 2017! Har ikke vært her inne siden da!
Nå har vi to flotte gutter, og er egentlig ferdig føler vi. Men går ikke må noe prevensjon, for det er jo litt latterlig når man har prøvd å bli gravid i godt over 10 år! Nå ligger jeg her i senga og lurer på om jeg kan være gravid?Er sikker "yrkessvakhet"! Det gjør noe med en å prøve så lenge Jeg har nemlig hatt en liten blødning, ca en uke før forventet mens.. og den er ikke normal. Bare bittelitt blod med litt brunt.. skal oppdatere ;)
 
Så flink var jeg å oppdatere! haha.. Var ingen baby i januar iallefall, men nå ser det ut som jeg har klart å bli gravid gitt! :p Lettere sjokkert kan man si. Jeg skulle ut på en liten helgetur, og tente at jeg burde ta en test i tilfelle jeg kunne tenke meg å ta en pils. Måtte 2 to tester, og en dagen etter med ukesindikator, og alle viste gravid :p Så da får vi se om den klorer seg fast eller ikke. Usikker på hvor langt jeg eventuelt er, men troooor jeg er ca 8 uker nå :p Ikke rart jeg har vært sliten og trøtt i det siste, og sovet dubb sammen med lille på dagen :p Fastlegen har fått sendt henvisning til spesialist for tettere oppfølging og mulig sutur. Dette er helt uvirkelig og villt! :p Men som jeg sa, gjenstår å se om mageboeren klorer seg fast!
 
Back
Topp