St1gal`s Dagbok på vei til petriskålen.

8dpo
Ingen symtom, men cola smaker godt igjen
 
Skal teste de3n 13. Intill i dag har keg hatt en dårlig følelse, da jeg ikke har følt meg gravid. Men nå i kveld, er jeg skikkleig oppblåst med "sting" i ene siden. Kanskje det er håp likevel...
 
Skriver bare for å bumpe dagboken
 
Skriver sjeldent, men er altså
8+2!!! :D
Krysser alt vi har igjen! Livet er liksom litt på vent her i noen uker nå.. Må bare komme over 12 uker, så kan jeg kanskje slappe litt mer av? Om jeg klarer det da..hehe..
 
Gratulerer! Så moro med en liten på vei! Skal du på noen ultralyder før uke 12?
 
9+6
Var på ultralyd i uke 7 og skal på en ny 08.11. Er vel i uke 12 mener jeg. Så er planen å sette inn sutur i uke 14. Etter dette har jeg hyppige kontroller med ultralyd ca hver 2-3 uke, frem til suturen fjernes rundt uke 36.
Alt bra så langt, men sliten om dagen. Må ha den dubben sammen med småen på dagtid
 
Jippiii!! 10 uker!! Nå er det ikke lengre ett embryo, men ett foster!
 
10+4
Syns tiden går sent
Går med følelsen å være 7-8 mnd på vei ! Dødssliten hver dag, og finner ingen god liggestilling. I tillegg har bekkenløsningen kommet for fullt!! I uke 10 liksom! Dagens syt fra meg. Men er jo overlykkelig for at det fortsatt er en spire der da
 
10+5
Volsomt med ligamentsmerter om dagen..tåler jo ingenting! :(
 
Har forresten prøv å lete etter hjertelyd med doppler, men ikke funnet noe enda..sånn note to my self☺
 
Så fant jeg plutselig hjertelyd på kvelden 10+6
 
Nærmer seg 12 uker i rekordfart nå! :)
 
Da var jeg plutselig 13+2, og sutur ble satt inn i går. Var også på ul i forrige uke, og alt så bra ut! Veldig spendt på ul 20. Desember nå, og krysser fingrene for at vi får se kjønnet!
 
Jupp! 16 uker![emoji7]
 
Woop woop! Snart oul :D
 
19+5
oul unnagjort, og vi venter en liten gutt til![emoji170][emoji170]
Har kjent på de deilige sparkene i snart 2 uker nå, og i sted var det så kraftig at jeg kjente det godt på utsiden også!
Bekkenløsning for fullt også desverre, og i dag har jeg slitt med å gå. Skikkelig dritt! Håper virkelig vi får barnehageplass fra neste mnd. Ellers sliter jeg big time![emoji30]
 
Back
Topp