Støttestrømper

blomsterpiken

Betatt av forumet
Julikulene 2020
Noen med erfaringer? Hvor bør man kjøpe dem? Erfaring med kvalitet kontra pris på de ulike strømpene?
 
Jeg har ikke veldig mye erfaring, har hatt et par. Kjøpte de til en flytur med nummer 1, brukte de bare da. Jeg må si at jeg ikke kjente noe særlig forskjell, tenker jeg kunne ha vært uten [emoji12] kjøpte de på apoteket[emoji4]
 
Fikk god hjelp da jeg spurte på apoteket. Viktig å ha riktig størrelse, og de hadde målebånd og kunne måle tykkelse på leggen:) Kun brukt på flytur en gang, men kanskje ikke så dumt å bruke litt ellers heller? Skal visst minske sjans for åreknuter, i tillegg til blodpropp...
 
Jeg fikk råd hos jordmor om å bruke de hver dag på jobb allerede nå. Men så har jeg åreknuter fra før + at jeg har begynt å få litt vann i beina. Hun anbefalte å dra til et utsalg som sykepleierne bruker, for de støttestrømpene har mye bedre kvalitet og strammer riktigere enn de man får kjøpt på apoteket. Skal å kjøpe de i neste uke, så kan gi tilbakemelding hvis det er interessant [emoji4]
 
Jeg har kjøpt litt på ebay denne gang. Har åreknuter fra før og allerede litt vann i bena. Føles godt å ha de på meg på jobb og dager jeg er mye i fart :)
 
Back
Topp