Støttestrømper

Jeg har kjøpt på wish med glidelås. Men jeg takler ikke bruke det :/
 
Yes jeg gjør! Jeg bruker klasse 2 som går helt opp på låret. Kjøper enten på boots bandasjist apotek i byen eller på støttestrømper.no[emoji5]
 
Kjøpt på apotek :)
Men har også en sportsvariant, men den husker jeg ikke hvor jeg kjøpte.
 
Jeg har fra forrige graviditet, men bruker ikke ...kjøpt på Enklere liv og Badagisten.
 
Jeg synes alvorlig synd på meg selv når jeg tar på for flyturer. Å ha dem på ellers også høres grusomt ut.
 
Jeg synes alvorlig synd på meg selv når jeg tar på for flyturer. Å ha dem på ellers også høres grusomt ut.

Har blitt så hoven i beina, ser ut som en elefant [emoji208] også er det en potensiell åreknute jeg ikke vil ha, så tenkte å prøve med strømper hvertfall [emoji1441]
 
Har blitt så hoven i beina, ser ut som en elefant [emoji208] også er det en potensiell åreknute jeg ikke vil ha, så tenkte å prøve med strømper hvertfall [emoji1441]
Da synes jeg det er innafor å synes synd på deg:) God bedring! Håper det hjelper med strømper.
 
Kjøpte en 2pack på Boots apotek før jeg skulle fly til syden i mars. Hun som jobbet der målte leggen og alt mulig, jeg ble ganske imponert! Jeg hovner ikke opp, iallfall ikke hittil, så har kun brukt på flyturer.
 
Kjøpte på apotek etter at jeg fikk mengder av vann i bena. Det gjør vondt når jeg tar de av og på, men å gå med de er helt perfekt. Hjelper nok hjertet mye med å få blodet lettere pumpet opp igjen ;-)
 
Et tips! Ta på støttestrømpene i god tid før du skal på flyet, helst hjemme så ikke bena rekker å hovne opp. Og ikke ta av de straks du har landet, la de sitte på minst en time etter landingen så bena rekker å komme i "normalmood" liksom. Og husk at det finnes forskjellige kompresjonsnivåer, velg en mild/middels kompresjon om du ikke har alvorlige problemer med ødem o.l. De er også behagelige å bruke. Selv bruker jeg støttestrømper så mye som mulig, de er reddningen på mingelfester :inpain: og dager når man må stå mye. Hilsen tidligere flyvertinne og erfaren støttestrømpebruker :)
 
Et tips! Ta på støttestrømpene i god tid før du skal på flyet, helst hjemme så ikke bena rekker å hovne opp. Og ikke ta av de straks du har landet, la de sitte på minst en time etter landingen så bena rekker å komme i "normalmood" liksom. Og husk at det finnes forskjellige kompresjonsnivåer, velg en mild/middels kompresjon om du ikke har alvorlige problemer med ødem o.l. De er også behagelige å bruke. Selv bruker jeg støttestrømper så mye som mulig, de er reddningen på mingelfester :inpain: og dager når man må stå mye. Hilsen tidligere flyvertinne og erfaren støttestrømpebruker :)
Åh ja, jeg bruker bestille støttestrømper på butikk21.com (de er tynne og ser helt vanlige ut og er ikke som "kjerringstrømper" Unnskyld uttrykket :sorry:)
 
Back
Topp