Største bomkjøp?

  • Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Hva er det største bomkjøpet deres, og som dere var helt sikker på at dere trengte når babyen kom?
 
Ammepute, funket retti og slett ikke da den ble for `lav` , altså måtte legge pute oppå ammeputen for at baby skulle få ett godt tak når jeg ammet så den ble solgt igjen. Pluss at den var veldig kompakt så synes ikke baby lå noe godt på den.
 
Kjøpte en brukt og kjempesliten vogn sist. Det var bare dumt..
 
Kjøpte lekegrind når lillesøster kom, trodde storebror kom til å bli litt voldsom med henne. Men nei da han er verdens mest omtenksomme storebror. Krabber bort til henne med en gang og gir en kos. Lar henne deretter få ligge i fred på babygymmen.
 
Mamaroo elektrisk vippestol..
 
Ammepute av dårlig kvalitet. Neste gang blir det cozyfix!
 
Bæresele.
 
Nyfødtsete til badebalja. Ikke behov for det i det hele tatt.
 
Nyfødtsete til badebalja. Ikke behov for det i det hele tatt.

Signerer denne. Dvs vi arvet et, men ble bare prøvd en gang og aldri brukt siden. Det mest unyttige jeg selv har kjøpt er vel en million ulike flasker og tuter i håp om at mini skulle finne en han likte. Kun puppen som dugde her i gården - når vi endelig fikk dreisen på det vel og merke.
 
-Smokker og flasker. Pupp var det eneste som gjaldt.
-Bleiebøtte (fikk gratis). Den ble brukt til kassetten med poser var tom, og det ble ikke kjøpt ny, for å si det sånn...
-Sprinkelbeskytter (fulgte med sengen). Trodde i min ignoranse at det var nødvendig og ufarlig, helt til jeg tok til fornuft. Skammer meg enda.
-Barnerom, hehe... Han er 2 år og 9 mnd gammel nå, og det er fremdeles bare i bruk som pappaens soverom. :p
 
Adapter til å sette bilstolen på understellet til vogna...
Så rart, her bruket jeg adapter nesten hver dag[emoji85]
For vår del har vi aldri brukt helsetepper som jeg kjøpte noen av. Har også brukt pledd veldig lite.
 
Så rart, her bruket jeg adapter nesten hver dag[emoji85]
For vår del har vi aldri brukt helsetepper som jeg kjøpte noen av. Har også brukt pledd veldig lite.

Vi kjøpte bare et eget lett, sammenleggbart understell til bilstolen. Genialt! :)
 
Så rart, her bruket jeg adapter nesten hver dag[emoji85]
For vår del har vi aldri brukt helsetepper som jeg kjøpte noen av. Har også brukt pledd veldig lite.

Vi går alltid til nærbutikken og når vi kjører for å handle blir det som oftest en lang tur på senter og da tar vi med vogna siden hun sover best der.
 
Brystpumpe. Fikk ikke til å pumpe ut en eneste dråpe. Kommer ikke til å kjøpe det igjen
 
Ingen som har som meg? Kjøpt for mye klær?[emoji85][emoji23]
 
Back
Topp