Størrelse på magen

Jolanda

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Jeg synes at magen har vokst så sakte og så jevnt hele veien, at jeg nesten ikke har lagt merke til at den har vokst. Nå derimot! Jeg er 36+1 og de siste 2 ukene, spesielt den siste, har det virkelig skjedd ting. Jeg ser omtrent forskjell fra dag til dag og føler jeg kan sitte og se på at magen vokser :hilarious: Hvordan skal dette ende?

Hvordan er det hos dere?
 
Hatt litt det samme. Før sommerferien var det nesten ingen som kunne se noe, og etter ferien kunne plutselig ‘alle’ se det:D Føler den har vokst ‘jevnt og trutt’, men den siste måneden føles det som at magen vokser hver dag :woot:
 
Hatt litt det samme. Før sommerferien var det nesten ingen som kunne se noe, og etter ferien kunne plutselig ‘alle’ se det:D Føler den har vokst ‘jevnt og trutt’, men den siste måneden føles det som at magen vokser hver dag :woot:
Er 34+ 4 uker på vei, forresten
 
Samme her :D Her poppa magen plutselig i løpet av uke 33! Jeg la heller ikke merke til det før jeg sammenlignet bilder.
 
Vokst jevnt hele tiden. Poppet vel ut rundt uke 16, kunne da se den tydelig, og kunne ikke skjule den med klær. Før det var jeg mest oppblåst.
 
Jeg føler huden holder på å sprenge, skjønner ikke hvordan den skal bli mer elastisk... Blir nok nødvendig med noen mageøvelser etter fødsel :rolleyes:
 
Jeg elsker magen min nå. Ser skikkelig gravid ut, det er gøy. :) er 32+0.
 
Her har den vokst og vokst siden slutten av sommeren. Lurer også på hvordan det skal gå med hud og muskler om den blir større nå.
 
Synes selv jeg er diger, men hører fra andre at jeg bærer den pent. Føler de siste ukene at den begynner å bli litt i veien
 
.. og nå, 2 uker senere, føler jeg at den har tatt en pause i voksingen igjen. Jeg føler meg sånn passelig stor og på ingen måte hvordan jeg trodde at jeg skulle føle meg 2 uker før termin. Nå har jeg ingen tro på at jeg kommer til å bli gedigen de siste ukene heller :hilarious:
 
Synes magen er passe stor, den har sunket ned litt så virker ikke som den blir veldig mye større nå de siste ukene
 
Er magene deres også litt større om kvelden?
 
Back
Topp