Squirting

smiley :)

Glad i forumet
Assistert-jentene
Septemberbarna 2019
Dette er veldig sjenerende spørsmål, men jeg trenger å få vite om det er noe jeg burde besøke legen for :(


Jeg lurte på om det er mulig å tisse på seg når man er øverst i "akten" eller er det kun squirting?
Føler det kommer i bøtter og spann når jeg er øverst.....
ikke greit og ikke noen grei følelse, blir flau også :(

Vegrer meg for å være øverst og hvis jeg er det må jeg ta det skikkelig og da mener jeg skikkelig rolig for å unngå at det blir for vått :(
 
Dette er veldig sjenerende spørsmål, men jeg trenger å få vite om det er noe jeg burde besøke legen for :(


Jeg lurte på om det er mulig å tisse på seg når man er øverst i "akten" eller er det kun squirting?
Føler det kommer i bøtter og spann når jeg er øverst.....
ikke greit og ikke noen grei følelse, blir flau også :(

Vegrer meg for å være øverst og hvis jeg er det må jeg ta det skikkelig og da mener jeg skikkelig rolig for å unngå at det blir for vått :(

"Squirting" er hovedsaklig tiss.
http://illvit.no/mennesket/sex/myter-og-fakta-om-kvinnelig-ejakulasjon

Gjør knipeøvelser, tiss før sex, og bruk et brettet håndkle eller tisselaken som bare kan slenges i maskinen etterpå.
 
"Squirting" er hovedsaklig tiss.
http://illvit.no/mennesket/sex/myter-og-fakta-om-kvinnelig-ejakulasjon

Gjør knipeøvelser, tiss før sex, og bruk et brettet håndkle eller tisselaken som bare kan slenges i maskinen etterpå.

Det er jo uansett greie tips, håper de hjelper.

Men det er ikke så lett å tro det bare er tiss... det er liksom annerledes. F.eks blir det ikke igjen "gule flekker" etterpå, ikke lukter det heller, så det er noe rart...

Men det er uansett noe jeg ikke ønsker å ha :(

Leste litt på nettet og de har med både den studien du henviser til og litt til. Ble ikke særlig mye klokere http://www.netdoctor.co.uk/healthy-living/sexual-health/a2295/female-ejaculation/
 
Det er jo uansett greie tips, håper de hjelper.

Men det er ikke så lett å tro det bare er tiss... det er liksom annerledes. F.eks blir det ikke igjen "gule flekker" etterpå, ikke lukter det heller, så det er noe rart...

Men det er uansett noe jeg ikke ønsker å ha :(

Leste litt på nettet og de har med både den studien du henviser til og litt til. Ble ikke særlig mye klokere http://www.netdoctor.co.uk/healthy-living/sexual-health/a2295/female-ejaculation/

Ikke bare tiss, det er vannet ut. Tiss lager ikke gule flekker, og lukter ikke når det er nok væske i kroppen, og siden det blandes ut, lager det nok ikke samme flekker som konsentrert urin, nei.

Jeg tror ikke du får gjort noe særlig med det, men å skifte stilling så du ikke får penis inn i samme vinkel, og tyngdekraften ikke jobber mot deg er jo kanskje greit hvis du synes det er ubehagelig?
Jeg vil anta det kan hjelpe om du onanerer og får orgasme en liten stund før du har samleie også, selv om det ikke alltid er så greit å planlegge. :p
 
Nå som gravid så har jeg plutselig begynt å gjøre det (bare klart det før med en jeg var ute med, og han brukte fingrene), men må bruke gpunkts dildo;) Har ikke fått til ved samleie:yuck: Men var ivertfall ikke tiss, trodde med en gang at vannet gikk, men luktet ikke sånn typisk søtlig som fostervann, luktet og så ikke ut som tiss. Som personen over så var det mer ‘vannet’ ut på en måte. Enten må du finne en annen stilling eller ha ett håndkle under når dere har dere i den stillingen :happy:
 
Flere som vil dele erfaringer, råd eller tips?
 
Jeg har det, bare når jeg er veldig opphisset og han gjør absolutt alt riktig. Har vært med det hos sex spesialist :) og det visste seg noe positiv. Det er orgasme på en annen nivå. I ihvertfall hos meg. Bare lese litt om det eller snakke med spesialist. Det er ikke noe flaut eller forferdelig.
 
Squirting er helt normalt. Noen gjør det hver gang de kommer, noen bare en sjelden gang, og noen aldri. Noen squirter litt, og noen squirter så mye at man trenger et par store badehåndklær for å tørke opp. Det er normalt, men dessverre veldig tabubelagt.

Ikke stress med det,utover å advare partneren i forkant og ha et håndkle tilgjengelig. Det er en del av din nytelse, og bør omfavnes ikke gjemmes bort.
 
Squirting er helt normalt. Noen gjør det hver gang de kommer, noen bare en sjelden gang, og noen aldri. Noen squirter litt, og noen squirter så mye at man trenger et par store badehåndklær for å tørke opp. Det er normalt, men dessverre veldig tabubelagt.

Ikke stress med det,utover å advare partneren i forkant og ha et håndkle tilgjengelig. Det er en del av din nytelse, og bør omfavnes ikke gjemmes bort.

Du har nok rett i at det bør omfavnes og ikke gjemmes bort. Men det er så mye som du sier, at jeg antakelig må ha noe mer enn kun ett håndkle og da blir det plutselig veldig vondt når gubben plutselig spør om det er vanlig og om jeg evt burde sjekke med lege osv. Jeg har også tenkt at det må være noe feil ettersom de fleste sier at jeg skal legge et håndkle eller noe sånt, men det er jo mye mer enn et håndkle tåler :(

Jeg har senere forsøkt å prate med han og han sier jeg ikke skal bryr seg om det og at han liker det for å få meg til å ikke tenkte på det, men sannheten er at jeg ser det liksom på ansiktet hans at han synes det er ubehagelig idet det skjer :(

Men takk for din forklaring om at det kan være så stor variasjon. Det er det som har bekymret meg mest men det er ikke så lett å sitte og fortelle om akkurat den delen selv om det i første omgang ikke er så lett å snakke om selve tema.
 
Du har nok rett i at det bør omfavnes og ikke gjemmes bort. Men det er så mye som du sier, at jeg antakelig må ha noe mer enn kun ett håndkle og da blir det plutselig veldig vondt når gubben plutselig spør om det er vanlig og om jeg evt burde sjekke med lege osv. Jeg har også tenkt at det må være noe feil ettersom de fleste sier at jeg skal legge et håndkle eller noe sånt, men det er jo mye mer enn et håndkle tåler :(

Jeg har senere forsøkt å prate med han og han sier jeg ikke skal bryr seg om det og at han liker det for å få meg til å ikke tenkte på det, men sannheten er at jeg ser det liksom på ansiktet hans at han synes det er ubehagelig idet det skjer :(

Men takk for din forklaring om at det kan være så stor variasjon. Det er det som har bekymret meg mest men det er ikke så lett å sitte og fortelle om akkurat den delen selv om det i første omgang ikke er så lett å snakke om selve tema.
Skjønner at det ikke er lett. Det er veldig tabubelagt, og man møter mye fordommer der ute. :/ Væsken er heldigvis ikke uhygienisk i seg selv, så man tar ingen skade av å få den på seg.

Dersom du vil snakke med noen om dette, så foreslår jeg en sexolog heller enn en fastlege. Kanskje samboeren også kan ha godt av det, for å bli fortalt at dette er rimelig normalt?

Foreslår forresten å investere i et lakk-laken. Det er vanntett, og dessuten veldig praktisk dersom man skal gi hverandre olje- massasje, leke med isbiter, stearin, eller matvarer. Blir mindre klin i senga av det.

Det er teoretisk mulig at det vil komme mindre dersom du har tømt blæra godt på forhånd, men squirting er en helt annen fysisk prosess enn det å tisse så det er ikke sikkert at det gjør noe forskjell.
 
Back
Topp