spontanabort......

nov

Blir kjent med forumet
hei i går så sponatnaborterte jeg,eler det vil si det var en sen abort siden jeg var i uke 14...kom på riksen på morgenen der så de at babyen var død.. skulle få tabletter for å sette i gang fødelen,mne det rakk de ikke for da jeg gikk på do.så kom ungen av seg selv.ingen hyggelig opplevelse.. vil ikke skremme noen.legge til å si at babyen var syk,med hjertefeil.... nå lurer jeg på om noen andre har opplevd det samme? ¨ble foretatt ultralyd etterpå. trengte ikke ytskrapning.siden kroppen min ordnet opp selv... morkaken kom også ut selv, lurer på hvor lenge det er vanlig å blø etterpå? og hva med smerter? 
 
 
 
 
jeg vil bare gi deg en stor klem jeg. Så utrolig leit! Har nett hatt en SA selv, men var ikke mer en 5 uker på vei jeg da. det du har gjennomgått hørtes helt grusomt ut!
Ta vare på deg selv!
 
Huff, stakkars dæ!
Håpe det går "bra" under omstendighetene....
Masse klemma!
 
Godt at kroppen ordna opp sjøll da, e jo et tegn på at det va noe veldig galt da, for å se litt positivt på det.... Kor lenge det e normalt å blø variere vel veldig fra person til persom, fra noen daga til flere uke...
 
Hei
Vet akkurat hvordan det føles å spon-ab. Har gjort det tre ganger. Nå er jeg gravid igjen for 4. gang på 4 år..
Første gang- 6 uker på vei. Alt bra og kroppen ordnet opp selv.
2. gang- 15 uker på vei. Fikk beskjed på sykehus at det var ingen hjerteaktivitet så det kom til å komme ut innen ei uke. Kom fort og gæli dagen etterpå med påfølgende utskraping og jeg kunne dødd for jeg tålte ikke narkosen. Forferdelig opplevelse..
3. gang- 9 uker på vei. Kroppen ordna da også opp av seg selv så ingen utskr. nødvendig. Heldigvis...
 
Nå er jeg altså gravid igjen og håper virkelig alt går bra og at knøtten holder seg på plass der den skal være...
 
Huff så forferdelig! Ville bare sende deg en god klem jeg!
 
Back
Topp