Spontan fødsel etter uke 37

Sommersol20

Betatt av forumet
Hei!

Jeg lurer på hvor mange av dere som har født spontant etter uke 37? Og hvordan form var dere i gjennom svangerskapet?

Jeg er i uke 28 nå. Føler selv jeg er i veldig god form og sitter med en opplevelse av at jeg har mye mindre plager enn mange andre tvillinggravide. Mulig jeg opplever det slik fordi man hører mye om risikoene ved å være gravid med flerlinger. Har en del kynnere, men ingen andre plager.
 
Hei!

Jeg lurer på hvor mange av dere som har født spontant etter uke 37? Og hvordan form var dere i gjennom svangerskapet?

Jeg er i uke 28 nå. Føler selv jeg er i veldig god form og sitter med en opplevelse av at jeg har mye mindre plager enn mange andre tvillinggravide. Mulig jeg opplever det slik fordi man hører mye om risikoene ved å være gravid med flerlinger. Har en del kynnere, men ingen andre plager.
Jeg fødte tvillinger i februar i uke 38. Ble da satt igang. Var også i grei form gjennom svangerskapet og hadde ikke så mye plager. Ble satt igang pga sv.diabetes. Hadde ingen følelse av at noe fødsel var nærme av seg selv. Men den hadde sikkert startet av seg selv tilslutt... Det er tungt for kroppen når man går så lenge, men bra for de små i magen :)
 
Back
Topp