Spiser barna det samme som dere voksne?

En tråd i 'Matforum' startet av Moderator Wilma, 10 Mai 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp | Last ned vår BV-forum app
  1. Moderator Wilma Forelsket i forumet Moderator Babyverden Stab VIP

Hvordan gjør dere det hos dere? Spiser barna det samme som dere eller får de noe eget? :)

2. Elisabethh Elsker forumet Julibaluba 2017

Spiser samme her. Gjort det siden 6 mnd. 10 mnd nå. Ingen planer om å lage noe egen mat til ungen i fremtiden.

3. Bicka Gift med forumet Tilgangsansvarlig Marsboerne 20 18 Februarlykke 2016 Januarlykke 2016

Som regel det samme som oss

4. Veslejenta88 Forumet er livet Januarlykke 2016

Spiser det samme. Yngste er nok litt mer kresen enn eldste så må ha noe annet når vi griller ( han er den eneste som ikke spiser kjøtt men pølser) og når vi spiser rein fisk.

5. Kengu Forumet er livet VIP

Ikke alltid nei å det er null problem

6. Blu-Ray Forumet er livet Novemberlykke 2015 Oktoberskattene 2015

Nei.. og ja.. varierer.. Er mye de får jeg ikke tåler. Faktisk 80% av det de spiser.

7. Tina78 Flørter med forumet

Ja selvfølgelig (når de er gamle nok)

8. Juliete Gift med forumet Mailykke 2018

Spiser det samme som oss:happy:

9. Mrs. Lynch Heldig mamma! Juli13-jentene

De spiser det samme som oss ja :)

10. MoriaStjernen Forelsket i forumet

Spiser stort sett det samme som oss voksne ja. Unntak av noe krydder og grønnsaker som ikke faller i smak.helt ok for meg

11. Knerthen Forumet er livet VIP * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Eldste spiser det samme som meg, yngste spiser bare pølse eller fiskekake. Så det begrenser seg veldig, jeg har ikke tenkt å leve på disse tingene akkurat.

12. Sanka Forumet er livet

Stort sett det samme som oss, og om de plutselig (minste skifter mening innimellom) skifter om, får de ta seg en skive gitt. Jeg orker ikke lage to middager. Jeg orker såvidt lage en middag jo.

13. bondemamma85 Gift med forumet

Spiser d samme som oss.

14. Babynr2 <3 Elsker forumet Marsboerne 20 18 Febbisbebbis'18

Ja, det gjør hun men hender jeg og samboeren lager oss noe godt som hun ikke er så glad i etter leggetid i helgene ellers spiser hun det meste, så da er det ikke noe problem

15. Pink Elsker forumet

Han får noe annet når vi spiser mat jeg vet han ikke liker :)

16. Nanakorobi Yaoki Gift med forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja, men hun plukker bort grønnsakene.. til gjengjeld spiser hun alt av kjøtt, fisk, frukt, bær, melkeprodukter (inkl. vellagret ost og naturell yoghurt) og sauser. Så jeg ignorerer at hun ikke spiser grønnsakene sine. (Hun får jo i seg en del grønnsaker i sauser da)

17. Rimfrost92 Elsker forumet Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

De får det samme som oss:)

Hender at de ikke vil spise alt, men de får alltid litt av hver ting på tallerkenen.

18. Mammatil1håperpå2 Glad i forumet Desemberlykke 2018

Ja, det har vært en selvfølge her etter han sluttet med babymat.

19. Pin-up Forumet er livet

Spiser det samme som oss, med unntak av lørdagskvelden. Da har de fått middag de har lyst på tidligere på dagen og så koser vi voksne oss med biff, tapas eller annet snadder når de har lagt seg :p

20. Junigull18 Glad i forumet Junilykke2018

Ja alltid! Får aldri tilbud om noe annet hvis de sier at de ikke liket noe. Men noen dager overrasker jeg med livretter (grøt, pannekaker) og det gidd ikke vi voksne å spise. Så da lager vi noe annet til oss.. (men ender nesten alltid opp med at de heller vil ha det vi spiser :hilarious:) Har 3 barn som spiser alt..

Del denne siden