Spisebord

Augustjente86

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Sensommerlykke 2017
Julikulene 2020
Er på jakt etter et spisebord (fortrinnsvis i tre) som kan gjøres lengre etter behov. Det må være stødig og tåle en del med barn i huset, men samtidig fint. Noen som har noen forslag? :happy:
 
Ja, men de som passet for opptil 10 personer i treutførelse var ikke så estetisk fine synes jeg:p håpet noen hadde noen forslag :happy:

Aah, skjønner;) vi har et rundt bord med innebygd ileggsplate, så vi kan få plass til 6 stk, noe som er mer enn nok for vår del:p men når man ønsker plass til opptil 10stk så skjønner jeg at det blir vanskelig:p Er dere hendig da, og kan lage et selv? Så får dere det slik dere ser for dere?:)
 
Aah, skjønner;) vi har et rundt bord med innebygd ileggsplate, så vi kan få plass til 6 stk, noe som er mer enn nok for vår del:p men når man ønsker plass til opptil 10stk så skjønner jeg at det blir vanskelig:p Er dere hendig da, og kan lage et selv? Så får dere det slik dere ser for dere?:)
God ide! Kanskje vi kjenner noen som er handy i det minste ;)
 
Vi har Mood fra Bolia og er veldig fornøyd med det. Det er rundt og kan gjøres større med ileggsplater. Finnes i både treutgave og hvit laminat. Vi har laminaten og den er vanvittig slitesterk. Ser like fint ut etter fem år med to viltre gutter som både spiser og gjør lekser rundt bordet.
 
Vi har Mood fra Bolia og er veldig fornøyd med det. Det er rundt og kan gjøres større med ileggsplater. Finnes i både treutgave og hvit laminat. Vi har laminaten og den er vanvittig slitesterk. Ser like fint ut etter fem år med to viltre gutter som både spiser og gjør lekser rundt bordet.


Har akkurat det samme! :)
 
Vi har Mood fra Bolia og er veldig fornøyd med det. Det er rundt og kan gjøres større med ileggsplater. Finnes i både treutgave og hvit laminat. Vi har laminaten og den er vanvittig slitesterk. Ser like fint ut etter fem år med to viltre gutter som både spiser og gjør lekser rundt bordet.
Har akkurat det samme! :)
Det var veldig fint :D Takk for tips!
 
Vi har fransklaget utvidtbart bord av robust heltre
piafbord.jpg

piafbord.jpg
 
Vi har Skovby spisebord SM24 langbord. Det kan bli uendelig langt hvis du har nok klaffer ;)
 
Back
Topp